پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل مصطفایی

حوزه / مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: دشمن اهل مذاکره نیست واین سادگی محض است که ما مشکلات کشور را بتوانیم با مذاکره حل نماییم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید بسیجی مدارس علمیه قزوین که  در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون  استان برگزارشد ضمن تبریک پیروزی شهر حلب گفت: آزاد سازی حلب درس ایثار، مقاومت، غیرت در برابر دشمنان بود.

وی بیان داشت: پیروزی در حلب واضح ترین پیام به  کسانی است که گمان می کردند با نشستن پشت میز مذاکره، آن هم در کنار ایادی استکبار و لبخند زدن می توان به موفق ترین دیپلماسی دست یافت، اما نقض عهد مکرر آمریکا در پیمان همچون آفتاب  برجام نشان داد که هیچ گاه نمی توان به دشمن اعتماد کرد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون  استان قزوین خاطرنشان کرد: این آزادسازی که با جانفشانی و تلاش وافر جبهه مقاومت همراه بوده، و کام بسیاری از مسلمانان را شیرین نموده است با درس ها و عبرت های زیادی نیز در خارج و داخل همراه بوده است.

وی ادامه داد: بی گمان توجه عمیق و دقیق و به این درس ها و عبرت گیری مناسب از آن، چراغ راه حرکت های درست و سنجیده بعدی در اوضاع  پیچیده کنونی است.

حجت الاسلام مصطفایی خاطرنشان کرد: شیرینی این پیروزی قطع به یقین حاصل مقاومت و ایستادگی حق در مقابل جبهه  باطل است که شهدای عزیزی را نیز از این مرز و بوم به همراه داشته  و سردار  شهید همدانی تنها یک نمونه از بزرگ مردانی است که در این راه جانفشانی نموده اند.

وی افزود:  بدون شک امروز سرداران گمنام و بسیجیان عاشقی که سر بند "کلنا عباسک یا زینب"  را بر پیشانی خویش بسته  و با کمترین سلاح و تجهیزات ممکن،  درس تلخ شکست را بر داعش  و ایادی استکبار نشان دادند.

حجت الاسلام   مصطفایی تصریح کرد: نظامیان ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت با تسلط بر شهر حلب  دستاورد تاریخی دیگری را در نبرد با تکفیری ها رقم زدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha