جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق یوسفعلی

حوزه/ تولیت مدرسه بیت المهدی(عج) شیراز با اشاره به تمدید تحریم های ده ساله ایران و بدعهدی آمریکایی ها گفت: به مستکبرانی چون آمریکا نباید اعتماد کرد چرا که این بی اعتمادی ها و پیمان شکنی ها کار همیشگی آنها می باشد.

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق یوسفعلی، تولیت مدرسه علمیه بیت المهدی(عج) شیراز، امروز در نشست بررسی ویژگی ها و خصوصیات مستکبران و دشمنان به مسئله پیمان شکنی، بی اعتنایی به تعهدات و قراردادها و همچنین با اشاره به تمدید تحریم‌های ده ساله بر علیه ایران، اظهار داشت: پیمان شکنی و بد عهدی دشمنان اسلام به خصوص آمریکایی ها ریشه ی تاریخی دارد لذا به وعده ها و قول و قرارهای آنان نباید اعتماد کرد.

وی افزود: مستکبران و دشمنان قسم خورده، به خصوص آمریکای جنایتکار همان پیشوایان جبهه کفر و باطل هستند که در سازماندهی تمام نیروها و استعدادهای شیطانی علیه حق از هیچ تلاشی دست بر نمی دارند.

تولیت مدرسه بیت المهدی(عج) شیراز خاطرنشان کرد: در قرآن کریم یکی از ویژگی های بنیادی آنها، پیمان شکنی و عدم وفای به قراردادها و عهدشان با مسلمانان معرفی شده است. باور به اینکه مستکبران و سردمداران کفر به هر نوع تعهد دوجانبه و هر پیمان نامه ای متعهد باقی خواهند ماند و به آن احترام می گذارند، سرابی بیش نیست.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفعلی بیان کرد: تنها ابزاری که شاید آنها را نسبت به پیمان ها و قراردادهایشان متعهد می کند، جنگ علیه آنها و نه خوش گمانی و اعتماد به قول و قرارهایی است که دشمنان خود را به آن وفادار نشان می دهند.

وی در پایان گفت: همانطور که می دانیم دشمنان ما برنامه ی منسجمی برای تکه تکه کردن اتحاد امت اسلامی داشته و دارند و اختلاف افکنی بین مسلمانان، شیوه ی دیرینه شان می باشد. لذا یکی از دستورات قرآن این است همه ی مسلمانان با هم متحد باشند و دست در دست یکدیگر بگذارند و به دشمنان به هیچ وجه اعتماد نکرده و با آنها قول و قراری نگذارند.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha