چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید رضا صالحی امیری

حوزه/ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بنده در دوران جوانی، مشتری نوارهای اخلاقی حضرت آیت الله مظاهری بودم و معظم له در زمان جنگ، یکی از کانون های تامین نیازهای فرهنگی رزمندگان بودند.

دکتر سیدرضا صالحی امیری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در حاشیه برگزاری کنگره نکوداشت حضرت آیت الله مظاهری که در اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: به همت استاندار اصفهان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه روحانیت حرکت بسیار خوب و جدیدی برای تجلیل از مقام مرجعیت و نماد اخلاق آغاز شد.

وی تصریح کرد: مردم اصفهان و جوانان سراسر کشور در ادوار گذشته با شخصیت حضرت آیت الله مظاهری به عنوان یک نماد اخلاقی آشنا بودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: بنده در دوران جوانی، مشتری نوارهای اخلاقی حضرت آیت الله مظاهری بودم و معظم له در زمان جنگ، یکی از کانون های تامین نیازهای فرهنگی رزمندگان بودند.

صالحی امیری با اشاره به اینکه حرکتی که امروز از اصفهان آغاز شد، اقدام جدیدی بود، اظهار داشت: رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور پیام هایی به این کنگره ارسال کردند و بنده به نمایندگی از دولت در کنگره حاضر شدم تا تاکید کنم که دولت معتقد است مهمترین نیاز امروز جامعه ایران، احیای اخلاق، فضیلت، انسانی و معرفت است و خوشبختانه نماد عملی و عینی آن را در مراجع و شخصیت حضرت آیت الله مظاهری متجلی است.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha