پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسجد الاقصی

حوزه/ رئیس مجلس علمای فلسطینی در لبنان، گفت: کربلای امروز جهان اسلام، در فلسطین متجلی شده است.

به گزارش خبرگراری «حوزه»، عصرامروز شیخ محمد در کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در تهران در حال برگزاری است، گفت: اگر گفته می شود که "کل ارض کربلا" باید به این نکته توجه کنیم که امروز فلسطین نیز کربلا است.

وی افزود: امروز دو گروه در خصوص فلسطین سخن می گویند؛ اول گروهی که از فلسطین سخن می گویند، در واقع از دشمنان ما حمایت می کنند، ولی در این میان ایرانی هم وجود دارد که با تمام امکانات خود از ما حمایت می کند.

رئیس مجلس فلسطینی در لبنان تصریح کرد: امت اسلامی با وجود این حرکت عظیم ایران اسلامی در خیر است؛ خداوند بیان می کند که ما ذکر و قرآن را نازل کردیم و اگر این راه را بروید حفظ خواهید شد و مسلمانانی که برای رسیدن به اهداف اسلامی جهاد می کنند نیز حفظ خواهند.

وی گفت: امروز همه ما در فلسطین خواهیم ماند و باید شعار لبیک یا حسین(ع) را با لبیک یا فلسطینی همراه کنیم و به داد این مردم برسیم.

وی با بیان این که آزادی فلسطین و مسجد الاقصی هنوز هم مسئله اصلی است، گفت: باید به مردم جهان اسلام بیان کنیم که باید مسئله فلسطین را به عنوان مهمترین مسئله جهان اسلام دانسته و همه نیز این مسئله را هشدار دهیم.

رئیس مجلس فلسطینی در لبنان تصریح کرد: امروز صهیونیست ها مثل میمون ها روی درخت نشسته اند ولی قطعا این درخت شکسته خواهد شد و قطعا ظلم آنها آخرین ظلمی است که از آنها سر زده و قطعا شکست آنها قطعی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha