جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 هم اندیشی  مدیران  مدارس علمیه  استانهای قزوین ،گیلان و زنجان در قزوین

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: تربیت طلاب انقلابی، ضرورت امروز و فردای جامعه اسلامی است اساتید حوزه باید به این مهم توجه ویژه ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین علی عباسی، امروز در مراسم هم اندیشی  مدیران  مدارس علمیه  استانهای قزوین ،گیلان و زنجان که  در سالن اجتماعات شهید حسن پور برگزارشد به  اشاره به مسئله حوزه انقلابی اشاره و گفت: باید منویات مقام معظم رهبری توسط مدیران مدارس علمیه عملیاتی شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: خدای تبارک و تعالی ظرفیت های بالقوه ای در اختیار ما انسان ها قرار داده و باید از این استعدادها و ظرفیت ها در همه ابعاد اخلاقی، علمی و تهذیبی  به بهترین نحو استفاده نماییم.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: امروز روحانیت بصیر نه  تنها درهمه ابعاد انقلاب اسلامی  نقش موثری داشته بلکه در عرصه های مختلف این نظام اسلامی نیز حضور تاثیر گذاری دارد.

وی در ادامه با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با انقلابی بودن حوزه‌های علمیه، اظهار داشت: مطالبات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با حوزههای علمیه همیشه  راهگشا بوده و اساتید، مدیران و طلاب مدارس باید در این مسیر حرکت کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان داشت:  باید راهکارهای لازم درباره شاخصه‌های حوزه انقلابی و انقلابی ماندن حوزه‌ها مشخص شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به روشنگری روحانیون اشاره کرد و اظهارداشت: وظیفه امروز روحانیت همیشه بصیر این است که بتوانید مثل همیشه روشنگری نموده وبتوانیم در مدارس علمیه طلاب انقلابی تربیت نماییم.

برپایه این گزارش، در این مراسم از خانواده شهید طلبه مدافع حرم شهید حجت اسدی تجلیل گردید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha