پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ همایش طلاب و اساتید بسیجی استان تهران

حوزه/ تولیت جامعه علمیه امیرالمؤمنین(ع) شهر ری، گفت: طلبه بسیجی یعنی عالم دینی بصیر و آگاه نسبت به جامعه که در خط ولایت حرکت کرده و به ارزش های انقلاب احترام می گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین کرباسی، امروز پنجشنبه ۲۵آذرماه، در همایش روز قشر بسیج طلاب که در مسجد ولی الله الاعظم(عج) جامعه علمیه امیرالمومنین(ع) تهران برگزارشد، اظهار داشت: طلبه  بسیجی دشمن شناس است و راه های نفوذ دشمنان به اسلام و دفاع از کیان اسلام و انقلاب را می شناسد.

این استاد حوزه ضمن اشاره به ضرورت دفاع از ارزش های دینی و انقلابی اظهار کرد: نمونه کامل از طلبه بسیجی شهید امر به معروف و نهی از منکر، شهید خلیلی است که در مسیر دفاع از ارزش ها و آرمان های اسلامی و انقلابی جان خود را فدا نمود.

وی افزود: نمونه دیگر برای طلبه بسیجی شهید مدافع حرم، محمد پورهنگ است، که در همین حوزه تحصیل می نمود؛ کسی که اگر در جایی احساس مسئولیت می کرد، برای انجام آن سر از پا نمی شناخت؛ همچنین برای خود هیچ شان وجایگاهی  قائل نبود.

حجت الاسلام والمسلمین کرباسی ابراز کرد: طلبه بسیجی یعنی عالم دینی بصیر وآگاه نسبت به جامعه که در خط ولایت حرکت کرده و به ارزش های انقلاب احترام می گذارد.پ

وی ضمن تاکید بر این که طلبه ها باید بسیجی باشند و به ارزش های بسیج احترام بگذارند، بیان کرد: دو مفهوم طلبه و بسیجی در کنار هم معنا  پیدا می کند و به تنهایی تاثیر کم تری خواهند داشت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha