جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسینی کوهستانی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: تکفیری ها و وهابیت به نام اسلام تیشه به ریشه دین و قرآن می زنند و هیچ کس در عالم نمی تواند بپذیرد که تروریست های تکفیری و وهابیون منادی وحدت باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد؛ حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد، امروز در نخستین گردهمایی«رهروان خورشید عالم تاب» که با حضور روحانیون تشیع و اهل تسنن در اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته وحدت گفت: ما اگر در رابطه با میلاد پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) و زندگانی ایشان صحبت کنیم به معنای صحبت از وحدت است زیرا ایجاد عقد اخوت، مهاجر و انصار در سیره ایشان نشان دهنده وحدت است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: ما برکات اتحاد و وحدت را در ایران اسلامی می بینیم که از جنبه های مختلف این امر وجود دارد.

وی ادامه داد: خداوند تفرقه و جدایی را در ردیف عذاب های الهی می داند و هر کسی بخواهد این اختلاف را داشته باشد این عذاب را دارد و قرآن کریم این افراد را جدای از اسلام می داند. صریح قرآن این است که افرادی که به دنبال اختلاف هستند همان مشرکین هستند و این مستند به قرآن است.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بیان کرد: عشق به اهل بیت ( علیهم السلام) در بین اهل سنت موج می زد که حتی در شعرهای افراد اهل سنت نیز این را شاهد هستیم.

وی افزود: تکفیری ها و وهابیت به نام اسلام تیشه به ریشه دین و قرآن می زنند و  هیچ کس در عالم نمی تواند بپذیرد که تروریست های تکفیری و وهابیون منادی وحدت باشند.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی بیان کرد: ما مبانی قوی داریم که علما باید آن را برای مردم تبیین کنند و با توجه به شرایط امروز باید برای دستیابی  به پیروزی و موفقیت به وحدت برسیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: دشمنان مترصد اختلاف بین مسلمین هستند، لذا باید بیدارتر از گذشته باشیم و همانطور که امام راحل ( ره) روز قدس و هفته وحدت را پایه گذاری کرد ما نیز امروز بیدار عمل کنیم.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با بیان این که قرآن ما را امر به اتحاد و وحدت می کند و می گوید اگر پیروزی می خواهید باید وحدت داشته باشید، ابراز داشت: وحدت برای ریزش فیض الهی در جامعه اسلامی است و اگر متحد باشیم می توانیم عدالت را اجرا کنیم.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha