جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی -(۵)

حوزه/ یکی از علمای اهل کشور عراق، با بیان اینکه داعشی‌ها، چهره پاک اسلام و پیامبر اسلام (ص) را مخدوش کرده و تمام اصول اخلاقی و اساسی اسلام را زیر پا گذاشتند، تأکید کرد: بدعت‌های داعشی، جایی در معارف اسلام ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، استاد حسن شبر، در دومین روز از سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در تهران در حال برگزاری است، در کمیسیون مساعی حمیده، اظهار داشت: سیاست یهود تنها به تشکیل یک دولت ختم نمی‌شود، بلکه کینه آن‌ها با مسلمانان و جریان دین گرا یک کینه قدیمی است.

وی گفت: اگر مسلمانان به دنبال خدمت به مردم باشند و برای این هدف تلاش کنند، در مقابل اما یهودیان سعی در نابودی ملت‌ها دارند.

این فعال سیاسی-اجتماعی کشور عراق، اضافه کرد: یهودیان با روش‌های غیر اخلاقی خود در کشورهایی چون آمریکا و انگلیس ریشه دوانده‌اند؛ بر همین اساس، هیچ رئیس جمهوری در آمریکا نمی‌تواند در مقابل آن‌ها موضع بگیرد.

وی گفت: امروز متأسفانه کشوری چون عربستان، در منطقه ما گویی خود یک اسراییل است که تلاش می‌کند همه مسلمانان را از بین ببرد؛ این دولت بخصوص با شیعیان مشکل اساسی دارد.

استاد شبر اظهارکرد: عربستانی‌ها، شیعیان را یک دین مستقل و انحرافی می‌دانند و به همین خاطر تلاش دارند با حمایت از داعش، با شیعیان مقابله کنند.

وی با بیان اینکه البته عربستان در موضوع داعش از اسراییل فرمان می‌گیرد، گفت: داعشی‌ها چهره اسلام را کاملا تخریب کرده و قطعا عربستان در این زمینه نقش اساسی دارد.

این عالم عراقی بیان کرد: نیروهای داعش، با شستشوی مغزی صورت گرفته، با هدف تقرب به خدا، مردم از جمله جوانان، زنان و کودکان را قتل عام می‌کنند و نشان داده‌اند که به هیچ اصول اخلاقی پایبند نیستند.

استاد شبر افزود: داعشی‌ها، چهره پاک اسلام و پیامبر اسلام (ص) را مخدوش کرده و تمام اصول اخلاقی و اساسی اسلام را زیر پا گذاشتند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha