پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام کشوری-معاون تهذیب حوزه علمیه همدان

حوزه / محقق حوزه همدان، با اشاره به جمهوری اسلامی ایران و علت اصلی پیروزی انقلاب گفت: وحدت بین ملت ایران بود که رژیم خائن پهلوی را به زانو کشید و انقلاب اسلامی ایران را پایه گزاری کرد.

حجت الاسلام حجت الله کشوری، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان در گفتگو با خبرنگاز خبرگرازی حوزه در همدان باتاکید بر امر وحدت و ضرورت آن  در دنیای امروز گفت: وحدت مسلمان سبب تضعیف کفار می شود.

وی  افزود: اگر به فعالیت های پیامبر اکرم(ص) توجه کنیم خواهیم فهمید که ایشان همیشه و در همه حال سعی داشتند که با وحدت بین مسلمین در مقابل کفار بایستند

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان تصریح کرد: اگر مسلمین مساله وحدت را راس کار خود قرار ندهند قطعا باعث تضعیف دین و خیانت به خداوند متعال و پیامبر(ٌص) می شوند.

وی در راستای اهمیت وحدت در بین مسلمین ابراز داشت: به تحقیق ضربه ای که تفرقه به مسلمانان از اول تاریخ اسلام تا کنون زده است بیشتر از ضربه ای است که در جنگها به آنها وارد شده است.

حجت الاسلام کشوری خاطرنشان کرد: کفار و دشمنان اسلام با جدیت بر روی مساله تفرقه بین مسلمین کار می کنند و تفرقه افکندن بین مسلمین را از اهداف بلند مدت خود قرار داده اند.

وی در ادامه با اشاره به مذاهبی که هیچ ربطی به اسلام ندارند مانند وهابیت و شیعه انگلیسی گفت: امروزه گروه هایی هستند که هیچ سنخیتی با اسلام ناب محمدی ندارند ولی با نام اسلام سعی بر تفرقه افکندن در میان مسلمین را دارند.

حجت الاسلام کشوری گفت: مسلمانان با آگاهی تمام باید جلوی نیرنگ دشمنان را در رابطه با تفرقه بگیرند، همچنان که رهبر کبیر انقلاب امام خمینی(ره)  فرمودند" وحدت رمز پیروزی مسلمانان در برابر کفار است."

وی در پایان با اشاره به جمهوری اسلامی ایران و علت اصلی پیروزی انقلاب گفت: وحدت بین ملت ایر ان بود که رژیم خائن پهلوی را به زانو در آورده و موجب پیروزی انقلاب گردید لذا باید همه به آن اهتمام داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha