پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله حبیب الله مهمان نواز

حوزه / نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تمدید تحریم های آمریکا علیه ایران گفت: اين اقدام مذبوحانه دولتمردان آمريكا بار ديگر درستي و حقانيت نظام جمهوري اسلامي ايران و بدعهدی دشمنان نظام را برای همگان آشکار ساخت.

آیت الله حبیب الله مهمان نواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار داشت: با اين اقدام دولتمردان آمریکایی، نقاب از چهره استكباري این کشور برای همه جوامع بین المللی به ‌صورت کامل برداشته شد و بار دیگر ژرف‌اندیشی، آينده‌نگري و درايت وسيع و کیاست رهبر معظم انقلاب اسلامی براي همگان به اثبات رسيد.

وی با بیان اینکه امضای توافق برجام و تمديد مجدد تحریم ‌ها نشان ‌دهنده ماهيت سلطه‌ جو و استكباري آمريكا و بدعهدی دولتمردان این کشور است، افزود: باید مسئولان انقلاب اسلامی و ملت ايران بدانند دشمني و خصومت تمام سردمداران نظام سلطه با نظام اسلامی ایران همچنان ادامه داشته و تمامی ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در خراسان شمالی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامي بارها به مسئولان نظام قابل اعتماد نبودن آمريكا را گوشزد کرده بودند و فرمودند که به برجام و نتايج آن خوش‌بين نيستند، لیکن با موافقت برای انجام مذاكرات خواستند كشور را از دو قطبی شدن نجات دهند و ذات پليد آمريكا و افكار استعماری و سلطه‌ جويانه دولت ‌مردان غربی را بیش از پیش برای همه آشکار كنند.

وی تاکید کرد: به ‌طور قطع ملت ایران اسلامی و مسئولان نظام جمهوري اسلامي ايران پاسخ قاطع و کوبنده ای به اين عهد شكني آمریکا خواهند داد.

آیت الله مهمان نواز گفت: نظام و دولت ایران اسلامی مانند همیشه تسلیم زیاده ‌خواهی و زورگویی‌های آمریکا نشده و اگر تحریم‌های مزبور اجرایی شوند، ملت و مسئولان ما واکنش متقابلی نشان خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha