پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی نصیریان

حوزه/ بازیگر مطرح کشورمان بر لزوم توسعه فعالیت‌های هنری و به خصوص هنر سینما در زمینه توسعه فرهنگ وحدت میان امت اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، علی نصیریان امشب و در مراسم اختتامیه سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد، پس از اهداء جایزه بهترین بازیگر جشنواره فیلم وحدت، گفت: وحدت امت اسلام، امر بسیار مهمی است و برگزاری جشنواره فیلم وحدت نیز امری بسیار مهم و تأثیرگذار است. 

وی افزود: بسیار خرسندم که در حاشیه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با نگاهی درست و عمیق، چنین جشنواره‌ای برگزار شد، زیرا به درستی به این نتیجه رسیده‌اند که فیلم چه تأثیرگذاری عمیقی در تقویت ایده وحدت مسلمانان دارد. 

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: اقدام مسئولان مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در برگزاری اولین جشنواره فیلم وحدت، بسیار مهم بود و امیدواریم این روند توسعه یابد چرا که این جریان در کشورهای اسلامی تاثیرگذاری خود را خواهد داشت. 

وی گفت: البته سخنرانی، مقاله و کتاب هم در این زمینه اثرگذار است، ولی جذابیتی که فیلم دارد، بسیار مهم است. 

نصیریان در پایان گفت: امیدوارم برگزاری جشنواره فیلم وحدت که در کشور ایران به آن توجه شد و قطعا ایده آن، از یک اعتقاد اصیل و تفکر مترقی برآمده است، در کشورهای دیگر جهان اسلام نیز مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha