پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آل سعود

حوزه/ یک عالم اهل الجزایر، تصریح کرد: در سرزمین مبارکی که وحی به پیامبر (ص) نازل شد، امروز افرادی در رأس امور قرار گرفتند که از تروریست‌ها و گروه‌هایی مثل داعش حمایت می‌کنند که مایه تأسف است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد، امشب و در مراسم اختتامیه سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد، اظهار داشت: الجزایر از ابتدا با مقاومت خو گرفته و امروز نیز این جریان را با خود همراه دارد. 
وی افزود: مردم و حکومت جمهوری الجزایر، از ابتدای انقلاب اسلامی ایران، با این انقلاب همراه بودند و خوشبختانه جریان مبارکی که انقلاب اسلامی آغاز کرده است را دنبال می‌کنیم و آن را دوست داریم. 
این عالم الجزایری بیان کرد: موضع ما در قبال بحران سوریه و همین طور در خصوص یمن بسیار عادلانه است و البته برخی از کشور‌ها سعی دارند در حکومت این کشور تاثیری بگذارند که منافعشان را تأمین کند، ولی نمی‌توانند این کار را عملی کنند. 
وی با بیان اینکه مشکل اساسی جامعه اسلامی، بیشتر داخلی است، خاطرنشان کرد: جریان تکفیری صراحتاً از برخی از رسانه‌های گروهی کشورهای اسلامی تأثیر می‌گیرد و این رسانه‌ها به این جریان تروریستی کمک می‌کنند. 
این عالم الجزایری با بیان اینکه هنوز برای ما مشخص نیست که چرا برخی از دولتمردان کشورهای اسلامی از این جریانات نامبارک و تروریستی حمایت می‌کنند، تصریح کرد: در سرزمین مبارکی که وحی به پیامبر (ص) نازل شد، امروز افرادی در رأس امور قرار گرفتند که از تروریست‌ها و گروه‌هایی مثل داعش حمایت می‌کنند که مایه تأسف است. 
وی افزود: متأسفانه امروز برخی کشور‌ها دست دوستی به دشمن اصلی مسلمانان داده و از اسراییل حمایت می‌کنند، و در این شرایط ضرورت بیشتری دارد که نخبگان جهان اسلام، مقوله وحدت امت اسلام را با جدیت دنبال کنند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha