جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کنفرانس وحدت اسلامی

حوزه/ یک عالم اهل کشور لبنان با بیان اینکه گروه‌هایی مثل داعش باید رسوا و منزوی شوند، گفت: متأسفانه رژیم سعودی سرمایه این گروه‌های تروریستی را از نظر مالی و اعتقادی تامین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، عفاف حکیم، امشب و در مراسم اختتامیه سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار شد، اظهار داشت: امروز شاهد بحران‌های عظیمی در جهان اسلام هستیم و به همین دلیل ضرورت وحدت امت اسلام، بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. 
وی افزود: دشمنان اسلام به دنبال القای حس کینه در میان جوامع اسلامی هستند و متأسفانه با دنبال کردن همین سیاست، مشکلات بسیاری در کشورهای اسلامی ایجاد شده است. 
این عالم لبنانی با بیان اینکه استکبار صهونیستی، رژیم اسراییل را ایجاد کرد که به منافع خود برسند، گفت: علی رغم تمام این شرایط نا‌مطلوب در جهان اسلام، هنوز علمای و نخبگان جهان اسلام، آن همت عالی خود را در راستای وحدت امت اسلام به کار نگرفته‌اند، به گونه‌ای که باید گفت فعالیت‌هایی که از سوی افراد مخلص انجام می‌شود در حد مناسب و کافی نیست. 
این استاد دانشگاه لبنان، بیان کرد: گروه‌هایی مثل داعش که هر روز، انواع و اقسام قتل، کشتار و خلاف‌های مختلف را انجام می‌دهند، باید رسوا و منزوی شوند؛ آن‌ها دین ندارند، بلکه به دنبال خدشه دار کردن چهره اسلام در بین مردم جهان هستند. 
وی افزود: این کفار حرمت خون و آبرو که از حرمت کعبه بالا‌تر است را زیرپا می‌گذارند. 
عفاف حکیم با بیان اینکه متأسفانه رژیم سعودی سرمایه این گروه‌های تروریستی را از نظر مالی و اعتقادی تامین می‌کنند، گفت: سعودی‌ها، گروه‌های تروریستی چون داعش را حمایت می‌کند تا همه مظاهر تاریخی و فرهنگی جهان اسلام را از بین برده و از سوی دیگر ذهن جوانان ما را منحرف کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha