جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
من دوست دار محمد(ص) هستم

حوزه/ شهرهای مختلفی در انگلیس درگیر کمپین "من دوست دار محمد(ص) هستم" هستند و شبکه جهانی مجازی نیز در این رابطه راه اندازی شده و خوشبختانه این جریان به یک جریان وحدتی مبدل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، مدیر طرح کمپین "من دوست دار محمد(ص) هستم" شب گذشته در اختتامیه کنفرانس وحدت اسلامی، در تالار همایش های صداوسیما گفت: کمپین "من دوست دار محمد(ص) هستم"، پنج سال است کار خود را در سراسر دنیا آغاز کرده و آغاز آن از شهر لندن بود.

محمد رضا اراکی  افزود: وحدت و گردهم آوردن مسلمانان جهان اسلام از جمله اهداف این کمپین است که تا کنون این کمپین که بیشتر مسلمانان کشورهای انگلیسی زبان رادر بر می گیرد، بیش از 40 برنامه را برگزار کرده است.

مدیر طرح کمپین "من دوست دار محمد(ص) هستم"، بیان کرد: شهرهای مختلفی در انگلیس درگیر این برنامه هستند و شبکه جهانی مجازی نیز در این رابطه راه اندازی شده و خوشبختانه این جریان به یک جریان وحدتی مبدل شده است.

وی ادامه داد: توزیع گل ها در مناسبت های مذهبی و نبوی باعث شده است کل دنیا این حرکت را مشاهده کنند و چهره دیگری که رسانه ها نمی خواهند آن را منتشر کنند به دنیا معرفی کنند.

اراکی اظهارکرد: این حرکت در کشورهای مختلف جهان نیز پیگیری می شود؛ این حرکت در هندوستان نیز به شکل خودجوش انجام شده است؛ در شهرهای مختلف دنیا به خصوص انگلیس این حرکت به عنوان یک حرکت زیاد معرفی شده است.


انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha