جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام روح الله اولیائی

حوزه/ مدیرمدرسه علمیه النبی (ص) بندرعباس گفت: کلاس های آموزش عقاید به روش تدبر در آیات قرآن کریم برای طلاب این مدرسه برگزار می شود.

حجت الاسلام روح الله اولیائی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان با اشاره به اهمیت قرآن کریم ، اظهارداشت: قرآن کريم حاوى تمام علوم مورد نیاز بشر بوده و لازم است که براى استخراج علوم اين كتاب آسمانى در آن تدبر شود.

وى ادامه داد: خداوند تبارک و تعالى در قرآن کريم ميفرمايد كه مردم بايد علی رغم تلاوت قرآن،در آيات آن نيز تدبر كنند .

حجت الاسلام اوليائى با بیان اینکه، قرآن کريم بهترين كتاب اعتقادى است كه با تدبر در آيات آن مي توان مسائل اعتقادى را استخراج کرد، بیان داشت: در این زمینه طلاب وظیفه بسیار مهمی بر عهده دارند که باید  خود را به آموزه های قرانی مسلح نموده و به سئوالات جامعه پسخ دهند.

مدير مدرسه علميه النبى (ص)بندرعباس در همین زمینه از برگزاری دوره عقاید و تدبر در قرآن خبرداد و  ابراز داشت : هدف از برگزارى اين كلاس ها كه براى اولين بار و به صورت ويژه دراستان هرمزگان برگزار مى شود آشنايى با معارف عميق و روح افزاى قرآن کريم و فراگيرى روش تدبر در این کتاب آسمانی است که بواسطه آن دانش پژوهان می توانند اصول و مبانی اعتقادی را توسط آیات اثبات نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین روش برای پاسخگویی به شبهات و سئوالات اعتقادی، رجوع آیات شریفه قرآن است که با توجه به معجزه بودن کلام الله کسی نمی تواند منکر حقیقت مطالب آن شود و لذا بسیار تاثیرگذار است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha