سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت‌الاسلام رضا احمدی ‌فر

حوزه / رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی از برگزاری اجلاس استانی نماز با محوریت نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، اول دی ماه در بجنورد خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا احمدی ‌فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی اظهار داشت: این اجلاسیه با محوریت نقش نماز در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد، برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه های تخصصی و نشست های تخصصی برای اقشار مختلف از برنامه هایی بوده، که قرار است در حاشیه این اجلاس به اجرا در آید.

حجت الاسلام احمدی فر همچنین تجلیل از فعالان نماز از بین دستگاه های مختلف استان خراسان شمالی و افراد برتر در این حوزه که فعالیت های شاخص و موثری را در بحث ترویج فرهنگ اقامه نماز انجام داده اند، را از دیگر برنامه های اجلاس نماز در بجنورد برشمرد.

وی با بیان اینکه باید با ارائه راهكارهای علمی و عملی، فرهنگ اقامه نماز را در جامعه ارتقاء دهیم، افزود: برای تبیین جایگاه نماز در بین اقشار مختلف جامعه باید راهكارهای اجرایی داشته باشیم .

رئیس ستاد اقامه نماز استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اجلاسیه های استانی نماز بستری برای معرفی ظرفیت های استان برای برگزاری اجلاس كشوری نماز نیز محسوب می شود که البته باید زیرساخت های برگزاری اجلاس سراسری در استان فراهم شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha