جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی / بجنورد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدای روحانی هم در جبهه جهل زدایی از مردم و هم در جبهه نبرد علیه دشمنان جنگیدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) بجنورد، با اشاره به فضای همدلی کشور در زمان دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در این راستا همين كه در زمان جنگ تحمیلی اعلام می شد که رزمنده ها احتياج به لباس و غذا دارند، كاميونها و قطارهای حامل کمک های مردمی به سمت جبهه ها مي رفت و همچنین در آن زمان همه مردم جامعه در شادي هم نیز شريك بودند، بنابراین ما باید راه پر فروغ شهدا را ادامه دهيم.

وی با اشاره به اینکه حزب بازي ها باعث گناهان زيادي شده و ما باید مواظب باشيم جامعه جهنمي صفت نشود، افزود: پيام دوم شهدا اين بود كه استكبار ستيز باشيد یعنی حتي اگر دشمن وارد كشورتان شد بيرونش كنيد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه شهداي روحانيت در دو جبهه جنگيدند، گفت: شهدای روحانی هم در جبهه جهل زدایی از مردم و هم در جبهه نبرد علیه دشمنان جنگیدند.

حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به حدیث "مداد العلما افضل من دماء الشهداء "افزود: چون علما هم در جبهه جهل زدائي مي جنگند و هم در جبهه جهالت زدائي، بنابراین قلم علما از خون شهدا ارزشمندتر است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: ما در استان به تعداد شهداي كربلا شهيد روحاني داريم، يعني 72 شهيد روحاني در استان خراسان شمالی وجود دارد که باید به طور شایسته به جامعه معرفی شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha