شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
استکبار جهانی

حوزه/ مدیر مدرسه شهید دستغیب شیراز گفت: مستکبران با استفاده از جنگ روانی از هیمنه ی دروغی خود بت قدرتمندی می سازند و از هیچ اقدامی برای خوار کردن ملت ها و انسانها غفلت نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، حجت الاسلام قاسم الهی صدر شیرازی مدیر مدرسه علمیه شهید دستغیب شیراز، صبح امروز در نشست بصیرتی این حوزه علمیه که با حضور محصلین حوزوی این مدرسه برگزار شده بود اظهار داشت: یکی از خصوصیت ها و علائم ذاتی قدرتمندان و مستبدان تاریخ، زورگویی و حقیر شمردن دیگران است.

وی افزود: آنها هم در بیان، مردمی را که بر آنها تسلط دارند حقیر می شمارند، هم از هیچ اقدامی برای خوار کردن ملت ها و انسانها غفلت نمی کنند.

مدیر مدرسه شهید دستغیب شیراز بیان کرد: رمز حیات زورگویان و مستکبران در به ذلت کشاندن کسانی است که در برابر آنها مقاومت می کنند و برای اینکه برای همیشه بر منابع و استعدادها و امکانات ملت تحت سیطره خود مسلط باقی بمانند، باید نسل آنها را خوار و ذلیل کنند.

حجت الاسلام الهی صدر شیرازی اظهار داشت: مستکبران با استفاده از جنگ روانی از هیمنه ی دروغی خود بت قدرتمندی می سازند و با وادار کردن انسانها به کرنش و اطاعت پذیری، آنها را بنده خود می کنند.

وی ادامه داد: قرآن این دسته ی مغرور را اینگونه معرفی می کند که هرگاه پیامبران الهی آنها را به سوی پذیرفتن مکتب توحیدی و ارزش های خدایی فرا می خواندند، داعیان حق و یاران مستضعف او را حقیر و ناچیز می شمردند.

استاد حوزه شیراز گفت: بی منطقی، ظلم و کوچک دانستن پیروان حق و محرومان عالم، اجزاء لا ینفک رفتار مستکبران است.

مدیر مدرسه شهید دستغیب شیراز یادآور شد: مقام معظم رهبری پیرامون این مسئله می فرماید که، اصولا بنای استکبار و زورگویی در عالم این است که همه ی دولت ها و به تبع آنها همه ی ملت ها را وادار می کند تا منطق زور و ظلم و بی انصافی او را قبول کنند و از همان راه حرکت کنند.

وی در پایان گفت: میراث فرعون، این نماد قرآنی استکبارورزی و قدرت طلبی، امروزه در دستان فراعنه ی معاصر و نظام سلطه ی بین المللی است. سلطه طلبان امروز برای دیگر ملت ها حق زندگی و حیات قائل نیستند و انسانها را برده ی خود به حساب می آورند و سعی دارند تا ملت های اهل مقاومت را با تحقیر و خوار شمردن از میدان ایستادگی بیرون کنند.

انتهای پیام 313/44

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha