پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دیدار وزیر بهداشت با مراجع و علما

حوزه/ دولت مسئولیت سنگینی بر دوش دارد و در این باره باید تمام توان خویش را به کار گیرد و نباید به این مسائل و حاشیه سازی ها توجه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار دکتر قاضی زاده  وزیر بهداشت گفتند: خوشبختانه با همت این دولت و در زمان مسئولیت شما در وزارت بهداشت، گره 20 ساله بیمارستانی فرقانی باز شد و این ظرفیت مهم در اختیار مردم قرار می گیرد.

متاسفانه بیمارستان های خصوصی با تمام قدرت می تازند

ایشان افزودند: مردم در بخش سلامت رضایت مندی خوبی از دولت دارند و انصافا دولت در این بخش عملکرد خوبی داشته است، زیرا در گذشته مردم باید بهای بسیاری برای پرداخت هزینه های درمان با وجود این همه مشکلات مادی انجام می دادند، ولی امروز با یک دهم هزینه های درمان در مراکز دولتی حضور می یابند، متاسفانه بیمارستان های خصوصی با تمام قدرت می تازند.

این مرجع تقلید بیان کرد: دولت فعالیت های خوبی در زمینه های مختلف انجام داده است؛ ولی  هیچگاه نباید نسبت به انتقادات و مشکلات نیز بی تفاوت بود به عنوان مثال وقتی تورم با اعداد و ارقام اعلام می شود، تورم به شدت پایین آمده و فروش نفت نیز بیشتر شده است. توقع این است که مشکلات مردم کم شود و شاهد مشکلات کمتری باشیم به خصوص در زمینه های بیمه ها و پرداخت های دولتی نباید مشکلی وجود داشته باشد

این مرجع تقلید تصریح کردند: به عنوان مثال یکی از بیمارستان های قم 19 میلیارد طلب بیمه ای دارد، در این خصوص باید فکری صورت گیرد تا دیگر شاهد اینگونه مشکلات نباشیم.

معظم له با اشاره به سخنان وزیر بهداشت نسبت به انتقادات غیر منصفانه از دولت تصریح کردند: دولت مسئولیت سنگینی بر دوش دارد و در این باره باید تمام توان خویش را به کار گیرد و نباید به این مسائل و حاشیه سازی ها توجه کند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی بیان داشتند: دولت باید تمام توان خود را در حل مشکلات جامعه  انجام دهد تا با کار، پاسخ این شکوه ها و حاشیه ها را بدهد. همیشه در کنار کوه های بزرگ دره هایی عمیقی نیز وجود دارد، نباید باعث شود کار ما مختل گردد و دولت نباید خود را در حاشیه هایی که علیه اش وارد می شود درگیر نماید.

ایشان عنوان کردند: ما در شرایط بسیار حساسی هستیم، نخست وزیر انگلیس به یک شیخ نشین عربی رفته و برای خوشایند، آنها یک مشت حرف های بی معنا زده است ، او برای کشوری مثل ما که در چند جبهه علیه تروریسم و تکفیری گری می جنگد  این دورغ ها را ساخته است که از کشورهای عربی پول بگیرید.

حضرت آیت الله مکارم بیان کردند: مسئله پزشکی از اولویت های مهم کشور است که اگر به آن توجه نشود، مشکلات بیشتر می شود و امیدواریم با تکمیل بیمارستان 1000 تختخوابی شاهد مشکلات کمتری در زمینه درمان در قم باشیم؛ زیرا خدمت به قم در واقع خدمت به کل کشور و تشیع است؛ چرا که سالانه میلیون ها نفر برای زیارت به قم سفر می کنند و این ظرفیت باید وجود داشته باشد که به بهترین شکل از این میهمانان و زائران حمایت رفاهی و درمانی کنیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha