جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ثبت نام

حوزه / نماینده بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت خراسان شمالی با اشاره به پایان مهلت ثبت نام اینترنتی آزمون مدیریت جذب و سازمان ‌دهی روحانیون عتبات عالیات گفت: بر اساس برنامه مهلت ثبت نام این آزمون تا ۲۸ آذر ماه بود که مهلت ثبت نام تا پنجم دی ماه تمدید شد.

حجت ‌الاسلام محمدرضا ابوالفضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی اظهارداشت: ثبت‌ نام اینترنتی برای شرکت در این آزمون از طریق سامانه آزمون مدیریت جذب و سازمان ‌دهی به آدرس azmoon.hajj.ir انجام می شود.

وی افزود: داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون باید بعد از ثبت ‌نام، اصل و کپی مدارك مورد نیاز را به دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت استان تحویل داده تا پس از تأیید و صحت سنجی، مجوز شركت در امتحان برای آنها صادر شود که مهلت تحویل مدارک نیز حداکثر یک هفته پس از پایان مهلت ثبت ‌نام است.

حجت ‌الاسلام ابوالفضلی با اشاره به شرایط عمومی داوطلبان برای شرکت در این آزمون گفت: اعتقاد و التزام عملی به اسلام و مذهب تشیع، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه، برخورداری از حسن شهرت و معاشرت، نداشتن سوءپیشینه و سابقه محكومیت در محاكم قضائی جمهوری اسلامی، توانایی جسمی و سلامت روانی، تأهل و نداشتن منع قانونی از نظر خدمت نظام وظیفه عمومی ایران از جمله این شرایط است.

وی همچنین داشتن گواهی اتمام كامل دروس كتبی و شفاهی پایه هفت از مركز مدیریت حوزه علمیه قم، خراسان و اصفهان، معمم بودن دائمی، داشتن حداقل سن 27 سال و حداكثر 55 سال، كسب امتیاز لازم در آزمون كتبی و مصاحبه را از جمله شروط اختصاصی داوطلبان برشمرد.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در امور حج و زیارت خراسان شمالی با اشاره به اینکه این آزمون بیست و نهم بهمن ‌ماه امسال روز جمعه برگزار می ‌شود، گفت: آزمون روحانیان عتبات عالیات با هدف بهره ‌مندی بیشتر از ظرفیت بالای حوزه‌های علمیه و استفاده از توان علمی و عملی طلاب و روحانیان واجد شروط در كاروان ‌های زیارتی برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha