شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام احمد عابدی

دبیر علمی کنگره حضرت آمنه(سلام الله علیها) گفت: وهابی ها با توجه به این که نمی توانند به پیامبر(ص) توهین کنند، پدر، مادر و نیاکان رسول الله(ص) را مورد هجمه خود قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، ظهر امروز در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) گفت: تاریخ از جهات زیادی برای ما اهمیت دارد که از جمله این جهات، وجود فرعون های زمان مانند ولید بود که این افراد ظلم های زیادی به نبی مکرم اسلام(ص) روا داشتند.
وی افزود: امروز هم با وهابیتی روبرو هستیم که کتابهای دروغین زیادی درباره مشرک بودن عبدالمطلب، عبدالله، ابوطالب و آمنه(علیهم السلام )نگاشته اند؛ شخصیت هایی که افتخاری برای جهان اسلام به شمار می روند و شخصیتی همچون حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) از دامان آنها تربیت شده است.
دبیر علمی کنگره حضرت آمنه(سلام الله علیها) گفت:‌ وهابی ها با توجه به این که نمی توانند به پیامبر(ص) توهین کنند، پدر، مادر و نیاکان رسول الله(ص) را مورد هجمه خود قرار داده اند.
وی افزود: این در حالی است که بر اساس آماری که تا چند سال پیش اعلام شده بود، 250 کنگره درباره عایشه برگزار شده است؛ ولی نسبت به شخصیت های بزرگ اسلامی چون جناب عبدالله، حضرت آمنه(س) و حضرت خدیجه(س) که از بزرگان اسلامند، کنگره ای برگزار نشده است.
وی با اشاره به شبهه افکنی های گسترده درباره حضرت آمنه(سلام الله علیها) در فضای مجازی، گفت: امید می رود با برگزاری کنگره حضرت آمنه(س) و عرضه منابع علمی درباره شخصیت مادر رسول الله(ص) جلوی ترویج این شبهات گرفته شود.
حجت الاسلام والمسلمین عابدی در پایان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری درباره الگوی سبک زندگی اسلامی، گفت: شخصیت حضرت آمنه(سلام الله علیها)، شخصیتی است که الگوهای زندگی درست را در پیش روی انسان ها و به ویژه زنان قرار می دهد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha