سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که در پذیرش راه حق حتما باید به راه ولایت و بصیرت توجه ویژه ای داشته باشیم، گفت: هرگونه جدایی از مسیر ولایت انحراف است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در نشست مدافعان حریم ولایت استان لرستان با اشاره به اینکه برای پیمودن مسیر حق و انقلاب به چراغ ولایت نیاز است، گفت: بصیرت لازمه هدایت راه است و بدون بصیرت و بیداری سرانجام امور به انحراف و پیوستن به سپاه دشمن ختم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حیات ایمان در سایه ولایت است و ایمان بدون ولایت بی معنا است تصریح کرد:در پذیرش راه حق حتما باید به راه ولایت و بصیرت توجه ویژه ای داشته باشیم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه برای پذیرش دعوت ولایت، بصیرت نیاز است خاطر نشان کرد: بصیرت همواره در جایی به کار می آید و مطرح خواهد شد که ولایت در آنجا مطرح باشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: اوج بیداری و بصیرت ایمانی و انقلابی در ماجرای فتنه مطرح شد، چرا که با بیداری و وحدت و بصیرت ملت انقلابی ایران اسلامی در سایه ولایت و رهبری نقشه های دشمنان را خنثی نمودند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بصیرت امری قلبی و بیداری درونی است افزود: باید با شناخت اهداف دشمت روز به روز بر بصیرت قلبی ،بیداری و دشمن شناسی خود بیافزاییم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه باید با حفظ وحدت در راستای توجه به فرامین اخلاقی و انقلابی و رهنمودهای ولایت حرکت نماییم، تصریح کرد:در راستای پیمودن مسیر حق و انقلاب به چراغ ولایت نیاز است چرا که اگر بصیرت و دشمن شناسی را فراموش کنیم سرانجام امورات به انحراف ختم خواهد شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha