چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی اشرف عبدی

حوزه/ مدیر پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) گفت: برگزاری کنگره آمنه سلام الله علیها برگ زرینی در عرصه تحقیق و پژوهش آستان کریمه اهل بیت(س) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام علی اشرف عبدی، در آیین معارفه دبیر علمی کنگره حضرت آمنه سلام الله علیها در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) گفت: برگزاری کنگره آمنه سلام الله علیها برگ زرینی در عرصه تحقیق و پژوهش آستان کریمه اهل بیت(س) است.
مدیر پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) درباره اهمیت پژوهش در نهادهای دینی و فرهنگی اظهار داشت: آموزش، پایه و اساس پویایی هر سازمانی است و پژوهش نیز عامل استحکام سازمانها، به ویژه نهادهای دینی و فرهنگی است و آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در راستای رسیدن به اهداف متعالی و چشم انداز خود، نیازمند آموزش و پژوهش است.
وی افزود: پژوهشکده علامه طباطبایی، به عنوان یکی از زیرمجموعه های آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، اقدامات آموزشی و پژوهشی مختلفی چون تدوین چشم انداز آموزشی و چشم انداز پژوهشی و تدوین چشم انداز ادارات و بخش های مختلف حرم مطهر را در دستور کار خود قرار داده است.
حجت الاسلام عبدی، تدوین چشم انداز آستان کریمه اهل بیت(س) در بخش های مختلف آن را هموار کردن مسیر آستان مقدس در رسیدن به اهداف خود دانست که برای آیندگان به یادگار خواهد ماند.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: شورای آموزش پژوهشکده در عرصه آموزش، برنامه های جامع و کاملی برای تقویت و تسریع در تحقق اهداف آستان به کار خواهد بست و در عرصه های دیگر نیز تلاش می شود کمیته های علمی با حضور کارشناسان و صاحب نظران تشکیل شود تا امور به صورت درست و با کمترین اشتباه انجام گیرد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha