جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام منصور فرجی مدیر حوزه کاشان

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان با اشاره به اهمیت پژوهش، گفت: هیچ زمانی همانند مقطع فعلی علی رغم داشتن امکانات زیاد، با هجمه دشمن روبرو نبوده ایم، لذا باید طلاب و روحانیون عالمانه به شبهات مهدویت پاسخ دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ازکاشان، حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، در جمع طلاب  مدرسه  علمیه امام خمینی(ره ) کاشان، ماندگاری علوم را حاصل زحمات طاقت فرسای صاحبان قلم دانست و گفت: همگان باید از صاحبان قلم که با تمام توان و قدرت، در سایه نورانیت الهی باعث افتخار جامعه علمی و دینی کشورمان شده اند، قدردانی کنیم .

وی با تاکید براینکه طلاب در مقطع فعلی باید اندیشه های نو را به جامعه ارائه نمایند، ابراز داشت: با توجه به اینکه کتاب های تکراری زیاد شده است، حوزویان باید با قلم، حرف ها و اندیشه نو خود را به کتابت بکشند.

مدیر حوزه علمیه کاشان باتاکید براستفاده بهینه طلاب از فرصت ها، ابراز داشت: همان طور که خواندن روزی یک جزء قرآن یکی از شرایط طلبگی است، طلاب باید یک دور تفسیر، مفاتیح، نهج الفصاحه، صحیفه سجادیه و قرآن را نیز بخوانند.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، بخش اعظمی از مسایل مطرح شده درجامعه پیرامون مهدویت را انحرافی دانست و گفت: هیچ زمانی همانند مقطع فعلی علی رغم داشتن امکانات زیاد، با هجمه دشمن روبرو نبوده ایم، لذا باید طلاب و روحانیون عالمانه به شبهات مهدویت پاسخ دهند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha