سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ دیدار وزیر بهداشت با مراجع و علما

حوزه/ یکی از بخش هایی که در کشور باید مورد توجه واقع شود تعرفه های برخی اطباست که متاسفانه تحمل آنها برای مردم بسیار سنگین است؛ بخش دیگر، در خصوص بیمارستان هاست که در آنجا نیز شاهد برخی کمبودها هستیم؛ به عنوان مثال شبی یک میلیون برای حضور یک بیمار در بیمارستان طلب می شود که امیدورایم که این مشکلات حل شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله علوی گرگانی، عصر امروز در دیدار دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت با اشاره به اهمیت اختصاص بودجه بیشتر به بحث درمان کشور گفتند: طرح نظام سلامت یک طرح بسیار مناسب است و مردم نیز از این طرح بسیار رضایت دارند، ولی اگر فعالیت هایی در خصوص بی اخلاقی انجام می شود باید مورد بررسی دقیق واقع شود؛ عده ای بحث هایی مطرح می کنند که خدمات را زیر سئوال می برد.
ایشان با ذکر این مطلب که  امروز مردم مشکلات بسیاری دارند که باید حل شود، افزودند: مسئولان نیز باید در خصوص برخی انتقاداتی که مطرح می شود صبر و تحمل بیشتری داشته باشند؛ زیرا در این مسیر همیشه سختی هایی وجود دارد.
معظم له با بیان حدیثی از امام کاظم(ع) خاطرنشان ساختند: هر حاکمی که دل او بیشتر به حال مردم بسوزد، خداوند نعمت بیشتری به او می دهد تا بتواند مشکلات مردم را در هر سطحی حل کند؛ نیت ها بسیار مهم است و به همین خاطر مسئولان باید دلسوزی کاملی داشته باشند.
حضرت آیت الله علوی گرگانی ابراز داشتند: ما وجود رئیس جمهور را واسطه فیض برای مردم می دانیم و برای ایشان دعا می کنیم که هرچه بیشتر در این مسیری که در پیش گرفته اند موفق باشند.
ایشان تصریح کردند: یکی از بخش هایی که در کشور باید مورد توجه واقع شود تعرفه های برخی اطباست که متاسفانه تحمل آنها برای مردم بسیار سنگین است؛ بخش دیگر، در خصوص بیمارستان هاست که در آنجا نیز شاهد برخی کمبودها هستیم، به عنوان مثال شبی یک میلیون برای حضور یک بیمار در بیمارستان طلب می شود که امیدورایم که این مشکلات حل شود.
در پایان این دیدار، دکتر قاضی زاده گفت: هزینه اقامت بیماران در بیمارستان دولتی شبی ده هزار تومان و برای روستاییان شبی شش هزار تومان است؛ در این زمینه باید مراکز دولتی درمانی در کشور توسعه یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha