پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ این مرجع تقلید با اشاره به سختی های کار دولت و عرصه مدیریت بهداشت گفتند: جاده ای که سرآشیبی دارد راننده را از غیر راننده مشخص می کند؛ مساله این است که با این همه سراشیبی و سرازیری و دست اندازها، خدمت کردید و این خدمت، ارزش دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله سبحانی، امشب در دیدار وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به توفیقات وزارت بهداشت گفتند: خدمت گذاری عنصر اصلی در توجه مردم به انسان خَیر است.
ایشان با بیان اشارات قرآن کریم نسبت به خدمت به خلق، یادآور شدند: اگر دولت و جامعه ای می خواهند در دل مردم جای پیدا کنند، یاید خدمتگزار باشند؛ رابطه قوی بین عمل صالح و محبت مردم نسبت به افراد وجود دارد؛ این مطلب، یک مطلب قرآنی است؛ به عنوان مثال تأسیس بیمارستان از جمله همین کارهای خیری است که باعث می شود محبت در دل ها جای بگیرد.
حضرت آیت الله سحانی با اشاره به خدمات فرهنگی و ماندگاری نام خادمان، ابراز داشتند: در حال حاضر، در مشهد مقدس، مسجد گوهرشاد وجود دارد که این خانم از تبار مغولان است؛ اما هر زمانی که اسم او به گوش کسی می رسد، تداعی محبت می شود.
ایشان افزودند: خدمت وی، باعث علاقه مردم شده است؛ امروزه حضرت مسیح(ع) در میان پیامبران جهان بیشترین پیرو دارد؛ پیامبر(ص) در میان مسلمانان محبوب هستند، زیرا خدمت گذار مردم بوده و سعادت مردم را طلب می کردند؛ پس هر کسی که برای مردم تلاش کند، همین احترام بوجود می آید.
این مرجع تقلید با اشاره به سختی های کار دولت و عرصه مدیریت بهداشت گفتند: جاده ای که سرآشیبی دارد راننده را از غیر راننده مشخص می کند؛ مساله این است که با این همه سراشیبی و سرازیری و دست اندازها، خدمت کردید و این خدمت، ارزش دارد؛ ارزشمندبودن کار انبیاء به این دلیل است که جهال را به انسان های مفید تبدیل کردند.
مظعم له در پایان با توصیه ای به وزیر بهداشت گفتند: این حرکت باید در ادامه کار دولت جریان داشته باشند و اگر از شما درخواست شد که دوباره وزیر بهداشت باشید این سمت را بپذیرید و قطعا دعای مردم نیز بدرقه شما خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha