جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام بزرگیان ، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام بزرگیان گفت: طرح «جهاد تربیتی مدیران و اساتید مدارس» از سوی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور و در راستای ارتقاء سطح دانش تربیتی مدیران و اساتید برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اجرای طرح «جهاد تربیتی مدیران و اساتید مدارس علمیه» در خوزستان، اظهار داشت: این طرح از سوی معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه کشور و در راستای ارتقاء سطح دانش تربیتی و علم تهذیب نفس مدیران و اساتید مدارس علمیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سرفصل‌های این طرح، گفت: «هویت صنفی طلبگی»، «نقش تربیت مدیران»، «شناسایی نیاز نوجوانان و نقش مدیران»، «تخصص‌های مورد نیاز در عرصه اخلاق و تربیت اسلامی»، «مجال‌های در اختیار مدیر برای تربیت طلاب»، «راه‌های نهادینه کردن اخلاق در طلاب» و «عوامل معنوی تأثیرگذار در اخلاق و رفتار طلبه»، بخشی از سرفصل‌های طرح جهاد تربیتی مدیران و اساتید مدارس علمیه است.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه تا به امروز یک سرفصل از طرح «جهاد تربیتی مدیران و اساتید مدارس علمیه» برگزار شده است، گفت: نخستین سرفصل طرح جهاد تربیتی «هویت صنفی طلبگی» بود که این طرح مهرماه گذشته در قم به مدت ۲ روز برگزار شد.

حجت‌الاسلام بزرگیان، با اشاره به برگزاری دومین سرفصل از طرح جهاد تربیتی مدیران، بیان داشت: إن شاءالله زمان و مکان برگزاری دومین سرفصل این طرح به‌زودی از طریق خبرگزاری «حوزه» اعلام می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha