جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علمای بحرین

حوزه/ بحرین هیچ گاه با ارتش های بیگانه و به زور سلاح به آرامش و امنیت نمی رسد و نظام بحرین نمی تواند با توسل به نظام های بیگانه خود را نجات بدهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همزما با فرا رسیدن سالروز وفات شیخ عبدالامیر الجمری از علمای بحرین، علمای این کشور با صدور بیانیه ای ضمن بزرگداشت وفات این عالم شیعه وی را پدری مهربان برای مردم دانستند که در همدردی با مظلومان و مشکلات آنها و رسیدگی به مسائل مربوط به کشور خستگی ناپذیر بود.

در این بیانیه آمده سیاست نظام بحرین، سرکوب مردن و نقض حقوق آنها است و در گذشته نیز همین رفتار را با جنبش شیخ الجمری داشت و ایشان را زندانی و شکنجه کرد و تمام همفکران انقلابی ایشان نیز سرنوشتی جز زندان و تبعید و شکنجه و سلب تابعیت نداشتند.

علمای بحرین ادامه داده اند : این سیاست سرکوبگرانه تا کنون هیچ نتیجه ای برای نظام در پی نداشته و اکنون نظام با وجود تمام خباثت های سیاسی و پیمان شکنی ها و بدعهدی های گذشته خود وادار شده به راه حل سیاسی تن بدهد.

در این بیانیه تاکید شده که بحرین هیچ گاه با ارتش های بیگانه و به زور سلاح به آرامش و امنیت نمی رسد و نظام بحرین نمی تواند با توسل به نظام های بیگانه خود را نجات بدهد و تنها راه حل موجود همان راه حل سیاسی و تن دادن به خواسته های مردم است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha