شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تخریب منازل مردم فلسطین

حوزه/ اشغالگران می خواهند عرصه را چنان بر مردم فلسطین تنگ کنند تا آنها را وادار کنند منازل و سرزمین خود را رها کرده و مهاجرت کنند.

به گزارش سرویس بین الملل برگزاری «حوزه» ، رژیم اشغالگر صهیونیستی سال ها است که سیاست اجبار شهروندان فلسطینی به مهاجرت را در پیش گرفته تا به شهرک سازی های خود در فلسطین اشغالی ادامه دهد.

به تازگی نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز به مسئولان این رژیم دستور داده ساختمان ها و منازل فلسطینیان را در اراضی اشغالی 48 و شرق قدس تخریب کنند.

رژیم اشغالگر این سیاست سرکوبگرانه و تخریب منازل مردم را به بهانه نداشتن مجوز در پیش گرفته و از سوی دیگر هیچ مجوزی نیز برای ساختن و ساز به مردم فلسطین داده نمی شود.

 

الخطیب: مردم فلسطین دست از قدس و مسجدالاقصی بر نمی دارند

در این زمینه شیخ کمال الخطیب نائب رئیس جنبش اسلامی داخل سرزمین های اشغالی گفت: اشغالگران می خواهند عرصه را چنان بر مردم فلسطین تنگ کنند تا آنها را وادار کنند منازل و سرزمین خود را رها کرده و مهاجرت کنند و در این زمینه به سیاست تعطیل کردن مؤسسات خیریه نیز روی آورده است تا حمایت این سازمان ها از مردم نیز قطع گردد.

وی افزود: مسئولان اسرائیل در روزهای اخیر فشارهای خود بر مردم را زیاد کرده اند و بر آنها سخت می گیرند و مؤسسات حامی مردم را تعطیل کرده و منازل و کارگاه ها را به بهانه نداشتن مجوز تخریب می کنند تا مردم را وادار به مهاجرت کنند، اما به برکت هوشیاری مردم نخواهند توانست فلسطین را از قدس و مسجدالاقصی جدا کنند و مردم فلسطین تا آزادی کامل مسجدالاقصی از این مسجد و شهر قدس دفاع خواهند کرد.

 

نماینده عراقی کنست: صهیونیست ها درپی پاکسازی نژادی قدس هستند

از سوی دیگر طلب ابو عرار نماینده عراقی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) گفت: مؤسسات اسرائیلی حمله بیرحمانه ای را برای تخریب منازل و وادار کردن عرب ها به مهاجرت آغاز کرده اند تا بتوانند به شهرک سازی های خود در فلسطین ادامه دهند.

وی افزود: اسرائیل 95% از سرزمین های النقب را تصاحب کرده و امروز به دنبال تصاحب خانه های عرب ها و بیرون راندن آنها از کاشانه و سرزمین آنها است.

ابو عرار همچنین اسرائیل را به سیاست پاکسازی نژادی متهم کرد و گفت صهیونیست ها در این راستا جعیت زیادی از عرب ها و مسلمانان را در کمترین فضا اسکان می دهند و اجازه ساخت و ساز هیچ شهرک و منطقه جدید عربی را نمی دهند و این در حالی است که صدها شهرک برای یهودیان در حال ساخت و ساز است.

وی از کشورهای عربی خواست برای دفاع از حقوق مردم فلسطین اقدامی انجام دهند؛ چراکه تمام سرزمین های متعلق به عرب ها در فلسطین اشغالی در حال از دست رفتن است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha