جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبک زندگی اسلامی

حوزه / معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر از برگزاری کارگاه ارائه راهکارهای زندگی موفق برای طلاب این مدرسه خبر داد.

خانم سمیه منتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه در این کارگاه ۳۵ طلبه شرکت داشته اند، گفت: در این کارگاه اصول و تدابیر لازم در ابعاد زندگی شخصی و تحصیلی زیر نظر مشاوران مجرب حوزه به طلاب ارائه شده است.

وی همچنین از برگزاری نشست پژوهشی با عنوان کاربست دانش تولیدات پژوهشی خبر داد و تصریح کرد:در این نشست نیز طلاب با آخرین روشها و تکنیک های پژوهش کاربردی زیر نظر مدرسان پژوهش آشنا شدند.

معاون پژوهش مدرسه علمیه الزهرا (س) پلدختر با بیان اینکه گفتمان سیره نبوی و سبک زندگی اسلامی با هدف ارائه اصول سبک زندگی نبوی نیز برای طلاب این مدرسه برگزار شد گفت:ترویج سبک زندگی اهل بیت (ع) و نهادینه کردن این سبک در زندگی برای طلاب نیازی ضروری است چرا که مبلغان با تبلیغ و تبیین این سبک در زندگی در تبلیغ آموزه های دین مبین اسلام بین مخاطبان موفق تر هستند.

منتی در ادامه برگزاری کارگاه های عفاف و حجاب،وظایف منتظران،مسابقات کتابخوانی در زمینه های دینی را نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده  برای طلاب این مدرسه برشمرد.

وی در پایان تجلیل از پژوهشگران مرحله مدرسه ای جشنواره علامه حلی را یکی دیگر از برنامه پژوهشی فرهنگی برشمرد و گفت:در این آئين از ۳۰ نفر از طلاب مدارس علمیه استان که در مرحله مدرسه ای جشنواره علامه حلی شرکت داشته اند تجلیل خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha