پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی با بیان این که فلسفه تشکیل بنیاد مسکن، خدمت به محرومان است، گفت: مسئولان باید خانه دار شدن محرومان و افراد کم درآمد جامعه را در اولویت برنامه ها قرار دهند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه درخراسان جنوبی، امروز در دیدار با علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن کشور،  این سازمان را یکی از ارزشمندترین یادگارهای امام راحل (ره) است، اظهار کرد: با مطالعه تاریخچه بنیاد مسکن، متوجه این نکته می شویم که این نهاد، خدمات ارزشمندی را به جامعه ایفا نموده است.

وی با بیان این که موضوع مسکن، از مهمترین نیازهای افراد است، تصریح کرد: ادامه زندگی برای افراد فاقد مسکن مشکل است و زندگی خانواده ها را در معرض تهدید قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به این که فلسفه تشکیل بنیاد مسکن، خدمت به محرومین و افراد بی بضاعت است، افزود: یکی از موضوعاتی که باید از سوی مسئولان امر مورد توجه قرارگیرد، توجه به مسکن محرومین و مستضعفان است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی، کار در بعضی مشاغل را  سخت و طاقت فرسا دانست و افزود: یکی ازاین مشاغل سخت و حساس، کار و خدمت در بنیاد مسکن است.

علیرضا تابش، رئیس بنیاد مسکن کشور نیز در این جلسه، عنوان کرد: ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد جامعه، از اولویت های جدی بنیاد مسکن می باشد.

وی با اشاره به این که دردولت پیشین، یکسری منازلی برای افراد محروم و بی بضاعت احداث شده و سپس این موضوع متوقف گردید، متذکر شد: اخیرا به این نتیجه رسیده ایم که در صورت تصویب برنامه ششم توسعه، به خیرین کمک شده و یا زمین واگذار گردد تا آنان اقدام به ساخت مسکن نموده و سپس در به صورت اجاره ای (مبلغ اندک) در اختیار محرومان قرار دهند.

رئیس بنیاد مسکن کشور با بیان این که در حال حاضر ملک اجاره ای برای افراد با درآمد پایین در جامعه نداریم،ابراز کرد:این موضوع با جدیت کامل در دستورکار قرار دارد.

تابش افزود: ساخت مساکن روستایی جزو وظیفه ذاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است که خوشبختانه اقدامات خوبی تاکنون در روستاهای کشور انجام شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha