چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید مرتضی بختیاری

حوزه / قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس در تمام استان های کشور راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، مرتضی بختیاری، امروز در آیین افتتاح نمایندگی آستان قدس رضوی در بجنورد اظهار داشت: آستان قدس برنامه‌های زیادی برای گسترش فعالیت ‌ها و خدمت رسانی به زائران و عاشقان امام رضا (ع) دارد که باید این برنامه ها در سر تا سر ایران اسلامی به اجرا در آید.

وی افزود: ما همواره شاهد عشق و علاقه مردم به امام رضا (ع) هستیم، به همین دلیل در نظر داریم تا چتر حمایتی آستان قدس را گسترده تر کنیم تا همه مردم ایران در سرتاسر میهن اسلامی از برکات امام رئوف برخوردار شوند.

بختیاری ادامه داد: طبق رویکرد تولیت آستان قدس رضوی باید چتر عنایت امام هشتم (ع) بر سر تمامی زائران رضوی گسترده شود و در این راستا راه اندازی دفاتر نمایندگی با این هدف انجام می شود.

قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه در این راستا تنها با امکانات آستان قدس رضوی نمی ‌توان طرح‌های در نظر گرفته شده را اجرایی کرد، گفت: ما با کمک مردم و عاشقان و دلدادگان به امام هشتم (ع) می‌توانیم خدمت به زائران رضوی را بیش از پیش توسعه و گسترش دهیم.

وی با تاکید بر توسعه اندیشه های امام رضا (ع) و فراگیر کردن آن در سراسر کشور، افزود: تمام عاشقان و دلدادگان امام هشتم (ع) که نمی توانند در حرم ایشان خدمت رسانی کنند، بنابر این این افراد می توانند به نام این امام همام در سراسر کشور و حتی خارج از کشور فعالیت کرده و مردم نیز از خدمات این افراد در داخل  و خارج از کشور بهترین بهره را ببرند.

بختیاری اظهار داشت: آستان قدس هم در این راستا از وجود این نیروهای دلداده به امام رئوف ماهی یک بار در حرم رضوی به عنوان خادم استفاده می کند.

قائم‌ مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: رویکردهای جدید آستان قدس رضوی ایجاد تحولات در عرصه خدمت به مردم است که این موجب رضایت بیش از پیش امام رضا (ع) خواهد شد که امیدواریم در این راه بتوانیم به نحو شایسته قدم برداریم.

وی در بخش دیگری ایجاد مجتمع‌های خدماتی توسط  آستان قدس رضوی در محورهای استان خراسان شمالی را مورد اشاره قرار داد و گفت: آمادگی لازم برای اجرای این طرح‌ ها وجود داشته که به محض اختصاص زمین از سوی استان، منابع اجرای مجتمع‌های خدماتی توسط آستان قدس تامین می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha