پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نوايي

حوزه/ مشاور مدير حوزه علميه خراسان علاوه بر توجه به تبليغ در خارج از كشور، ارائه آموزه هاي ديني در فضاي مجازي را بسیار مهم خواند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمين نوايي در دومين نشست كارگروه مدرسه تخصصي تبليغ كه با حضور معاون تبليغ حوزه هاي علميه کشور، در اتاق جلسات مركز مديريت حوزه علميه خراسان برگزار شد، با اشاره به مطالبه افراد مختلف از كشورهاي گوناگون نسبت به تبليغ دين از سوي حوزه هاي علميه، ابراز كرد: تبليغ در فضاي مجازي يكي ديگر از كارهايي است كه بايد مورد توجه قرار گيرد.
وي به اهميت موقعيت شناسي اجتماعي نيز اشاره و خاطر نشان كرد: موقعيت سوگ، شادي و بحران، دلهره و ترس و... اموري است كه بايد كتاب هائي براي ويژه مبلغان در اين زمينه نوشته شود.
در اين نشست، حجت الاسلام مرتضي دهشت، از خطبای مشهد، نيز مجموعه محتواسازي با رويكرد قرآني و مهارت آموزي در بهره برداري از اين كتاب الهي را مهم خواند و گفت: امروز با اين كار مي توانيم در دنياي معاصر تاثير زيادي داشته باشيم.
وي با بيان اينكه امروز بايد در زمينه نمادسازي كار كنيم تا تاثيرگذار باشيم، اظهار كرد: اين امر كه يك طلبه زي طلبگي را داشته باشد، همان نمادسازي و تاثيرگذاري است.
حجت الاسلام دهشت، رصد فعاليت ها و سرمايه گذاري هاي دشمن را مهم دانست و ابراز كرد: تعبير مقام معظم رهبري همين است كه نوع فعاليت دشمن را بررسي كنيم و از روش هاي تبليغي بهره بگيريم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha