پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی-لرستان

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: کارآفرینی موتور محرکه اقتصاد کشور است، چرا که تولید و کارآفرینی در جامعه زمینه ساز پیشرفت اقتصادی و تولید ملی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، امروز در جشنواره تجلیل از کارآفرینان بر‌تر استان لرستان با اشاره به اینکه امروز باید با تولید و کارآفرینی زمینه ایجاد اشتغال و خودباوری را در جامعه فراهم نمود افزود:امید می‌رود دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی نیز با حمایت همه جانبه از کارآفرینان زمینه بهبود تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال را در جامعه فراهم نمایند.
وی با بیان اینکه در گذشته با پدیده فرار مغز‌ها در جامعه مواجه بودیم تصریح کرد:امروز به برکت جمهوری اسلامی ایران و با بینش بالای جوانان این مرزوبوم شاهد نیروی فکری خلاق به دنیا نیز هستیم.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه یکی از ملاک‌های ایجاد کارآفرینی در جامعه توجه به جوانان و استفاده از ظرفیت انسانی این نیروی عظیم است خاطر نشان کرد:کارآفرینان نیز برای جذب نیروی اشتغال باید به جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان نیز باید زمینه جذب سرمایه گذار را به استان فراهم نمایند افزود:توجه به مولفه‌های امنیت، فرهنگ و معیشت مردم در سایه تحقق فرهنگ کارآفرینی و تولید است.
وی در پایان با اشاره به اینکه باید با کارآفرینی و ایجاد اشتغال زمینه بهبود شرایط اقتصادی افراد جامعه فراهم شود افزود:با بهبود شرایط اقتصادی افراد جامعه می‌توان علاوه بر استحکام ایمان در جامعه به افزایش قدرت ملی نیز کمک نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha