سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام فال اسیری - حوزه فارس

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) نیریز گفت: ساختار تعلیم و تربیت و نظام آموزشی و پژوهشی باید به روز شود تا حوزویان با تولید فکر و فرهنگ، بصیرت عمومی را افزایش دهند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی فال اسیری، تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) شهرستان نیریز، امروز در نشست "راه های مقابله با تهدید نرم" که با حضور اساتید و روحانیون این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: رویارویی و نزاع فرهنگی و رسانه ای جبهه استکبار، از چالش هایی است که به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) شتاب و پیچیدگی گسترده ای یافته است.

وی افزود: با به وجود آمدن شرایط و تحولات جاری و همچنین هجمه هایی با محوریت تهدید نرم و جنگ روانی و رسانه ای، توقع می رود که آحاد ملت به ویژه نخبگان، حوزویان و جوانان، بیش از پیش برای شناساندن عوامل فتنه تلاش کنند.

تولیت مدرسه علمیه امام مهدی(عج) شهرستان نیریز در ادامه افزود: در چنین اقدامی آنچه که بیشتر از هر کاری تاثیر دارد، ایمان مسئولانه و بصیرت هوشمندانه و تبلیغ آگاهانه می باشد.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی ، مومنان باید به قرآن پناه ببرند؛ در غیاب حجت الهی(عج) باید به ولایت مطلقه فقیه و رهبری جامعه که سپر مقابله با دشمنان و دیده بان اسلام و انقلاب اسلامی و حافظ منافع و مصالح ملی و دینی است، رجوع شود .

تولیت مدرسه امام مهدی(عج) نیریز با تاکید بر لزوم به روز بودن طلاب و روحانیون، بیان داشت: ساختار تعلیم و تربیت و نظام آموزشی و پژوهشی باید به روز شود تا حوزویان با تولید فکر و فرهنگ، بصیرت عمومی را افزایش دهند.

انتهای پیام 313/44

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha