پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباس افشار مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه قزوین

حوزه / مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین از تولید مستند "در مسیر عشق" ویژه فعالیت های فرهنگی و تبلیغی روحانیون در بارگاه مطهر طفلان مسلم و کربلای معلی، در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  حجت الاسلام عباس افشار، در نشستی با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، ضمن قدردانی از هماهنگی این سازمان در راستای حضور طلاب و روحانیون در مراسم پیاده روی اربعین حسینی گفت: خوشبختانه امسال روحانیون قزوین فعالیت های فرهنگی و تبلیغی خوبی در بارگاه مطهر طفلان مسلم و موکب های مسیر نجف تا کربلای معلی داشتند.

وی با اشاره به اهمیت تبلیغ، افزود:  امروز باید رویکردهای تبلیغی با توجه به استفاده دشمن از ابزارهای نوین به ‌روز شود تا علاوه برجذب حداکثری جوانان، مطالب و مفاهیم تازه ای در اختیار آن‌ها قرار دهیم تا بتوانند در مواجهه با دشمنان مقاومت کنند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه قزوین همچنین به ساخت مستند  "در مسیر عشق" اشاره کرد و بیان داشت: این مستند اختصاص به حضور طلاب و روحانیون در مسیر پیاده روی اربعین حسینی و فعالیت های فرهنگی و تبلیغی آنان در بارگاه مطهر طفلان مسلم و کربلای معلی  دارد و به زودی از رسانه ملی پخش خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha