چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مهدی لسانی

حوزه / رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی، از برگزاری جلسات مشاوره گروهی با محوریت سبک زندگی اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مهدی لسانی با اعلام این خبر گفت: این کارگاه ها با حضور کارشناسان مجرب از سوی واحد مشاوره با رویکرد دینی حرم مطهر رضوی برگزار می شود.

رئیس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه محل برگزاری این کلاس‌ها در سردر غربی صحن جامع رضوی است، ابراز کرد: « مهارتهاي پیش از ازدواج»، « مهارت های تحیکم خانواده در سیره رضوی»، «مهارتهاي زندگی اسلامی»، « آئین همسرداری » از موضوعات این برنامه هاست.

وی اظهار کرد: این جلسات در دو نوبت صبح از ساعت 10 و بعد از ظهر از ساعت 17:30 تدارک دیده شده است.

لسانی با اشاره به اینکه خدمات مشاوره‌ای دینی در تمام ایام سال، از ساعت 8 تا 19 در حرم مطهر رضوی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: زائرانی که مایلند به صورت گروهی و فردی از مشاوره‌های دینی و تربیتی بهره‌مند شوند، می‌توانند به مرکز مشاوره دینی آستان قدس رضوی در حرم مطهر ثامن الحجج(ع) مراجعه و به صورت رایگان از خدمات این مرکز استفاده کنند.

وی در ادامه به ارائه خدمات مشاوره اعتقادی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی خبر داد و ابراز کرد: مدرسه پریزاد زیر نظر مرکز مشاوره دینی حرم مطهر رضوی، پاسخگوی شبهات دینی و اعتقادی در زمینه‌های «دین‌شناسی عمومی»، «علوم قرآنی و حدیث»، «فلسفه و عرفان»، «تاریخ و سیره انبیاء و ائمه معصومین(ع)»، «فرق و مذاهب»، «منبع‌شناسی دینی» و «شخصیت‌شناسی دینی» است.

لسانی افزود: علاقه مندان به مشاوره اعتقادی می توانند صبح ها از ساعت 9 تا 14:30 و عصرها از ساعت 16:30 تا 21 به واحد مشاوره اعتقادی واقع در مدرسه پریزاد مراجعه کنند و پس از ثبت نام از ارائه خدمات مشاوره اعتقادی بهرمند شوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha