چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حمله نیروهای آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم

نیروهای امنیتی بحرین صبح امروز با یورش به تحصن کنندگان در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم در میدان الفداء در منطقه الدراز به منزل این عالم مبارز وارد شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،به نقل از پایگاه خبری مرآة البحرین، نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه صبح امروز چهارشنبه با تجهیزات نظامی به منزل «شیخ عیسی قاسم» واقع در منطقه الدراز در غرب منامه پایتخت بحرین حمله کرده و به منزل شیخ عیسی قاسم وارد شده‌اند.

در همین رابطه فعالان بحرینی از مردم این کشور درخواست کردند تا برای حمایت از شیخ عیسی قاسم به سمت منزل وی بروند.

فعالان بحرینی اعلام کردند که تمامی ورودی‌های شهرک «الدراز» (محل سکونت شیخ عیسی قاسم)  بسته شده و تجهیزات نظامی بیشتری به این منطقه اعزام شده است.

همزمان برخی از منابع، گزارش دادند که نیروهای امنیتی بعد از متفرق کردن تحصن کنندگان در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم منزل این عالم بزرگ دینی را به محاصره خود درآورند.

بنا بر اعلام منابع محلی از منطقه الدراز صدای تکبیر از مساجد و حسینیه‌های این منطقه به گوش می‌رسد.

نیروهای امنیتی همزمان به شماری از منازل اطراف شیخ عیسی قاسم هجوم بردند، تحصن کنندگان در اطراف منزل شیخ عیسی قاسم برای استراحت از این منازل استفاده می‌کنند.

برخی از فعالان می‌گویند از چند روز پیش نیروهای امنیتی آل خلیفه از ورود مواد غذایی به منطقه الدراز جلوگیری می‌کنند.

جنبش شباب در الدراز در صفحه خود بر روی توییتر نوشت: خیال مردم از سلامتی شیخ بعد از این هجوم راحت باشد. نیروهای مهاجم دست خالی عقب نشینی کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha