جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خوشحالی الجزیره از ترور سفیر روسیه

حوزه/ کارکنان شبکه الجزیره قطر ضمن خوشحالی از ترور سفیر روسیه در ترکیه آن را واکنشی طبیعی به از دست رفتن حلب دانستند و این در حالی است که تمام نهادهای بین المللی و دینی این اقدام بزدلانه را محکوم کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، الهام بدر از کارکنان شبکه الجزیره قطر و از اعضای هیئت مدیره این شبکه، کشتن آندری کارلوف سفیر روسیه در ترکیه از طریق حمله مسلحانه در یک نمایشگاه هنری را یک واکنش انسانی قلمداد کرد!

این خبرنگار افزود: تحلیلگران به دنبال دست های پشت پرده و اهداف این اقدام می گردند، اما نزدیک ترین احتمال این است که این اقدام یک واکنش انسانی به اقدام نظامی روسیه در سوریه و از دست رفتن حلب باشد.

علاوه بر این محمد مختار الشنقیطی استاد علوم سیاسی دانشگاه قطر و از نویسندگان الجزیره که اهل موریتانی است ضمن تجلیل از این اقدام تروریستی آن را اقدامی طبیعی در واکنش به از دست رفتن حلب توصیف کرد.

الشنقیطی که وابسته به گروه اخوان المسلمین است پا را از این فراتر گذاشت و افزود: بعید نیست که قاتل سفیر روسیه شهید باشد!

وی پس از نوشتن این اظهارات در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با حملات کاربران کشورهای مختلف عربی و اسلامی روبرو شد و ناچار شد این اظهارات را از صفحه خود بردارد.

لازم به ذکر است کشور قطر و شبکه الجزیره از حامیان مالی تروریست ها هستند که تا کنون ضمن حمایت مالی و رسانه ای از تروریست ها در برابر تمام جنایت های آنها در بریدن سر انسان های بی گناه و به آتش کشیدن مسلمانان و قطعه قطعه کردن اعضای بدن مسلمانان سکوت کرده بودند و اکنون با از دست رفتن حلب و در خطر قرار گرفتن تروریست ها عصبانی هستند. حمایت الجزیره از ترور سفیر روسیه در حالی انجام می شود که تمام مجامع بین المللی و اسلامی و نهادهای دینی حتی الازهر این اقدام بزدلانه را محکوم کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha