پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید مصطفی حسینی نژاد

حوزه/ معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین و ائمه جمعه و جماعات برای برگزاری برنامه های حوزه در سراسر کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید مصطفی حسینی نژاد پیش از ظهر امروز در ششمین گردهمایی آموزشی، تخصصی امنای مالی و حسابداران مدیریت های استانی، که در ساختمان معاونت منابع انسانی و پشتیبانی حوزه برگزار شد، اظهار داشت: بعد از شکل گیری مدیریت های استانی، انتصاب امنای مالی یکی از نخستین اقدامات در حوزه های علمیه صورت گرفته بود.

وی تصریح کرد: در هر استان با هماهنگی مرکز مدیریت حوزه و مدیریت های استانی، امنای مالی منصوب شدند تا نماینده ذی حساب در استان باشند.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه با اشاره به این که مراحل تشخیص هزینه به عهده مدیران استانی است، گفت: بحث تامین اعتبار و ثبت هزینه ها از وظایف امنای مالی است.

وی افزود: بخش مالی، پشتیبانی، منابع انسانی، برنامه ریزی و عمده کار مدیریت استانی بر دوش امنای مالی است. 

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه با بیان این که امنای مالی در ششمین سال فعالیت خود هستند، ابراز داشت: هرساله به همت معاونت منابع انسانی و پشتیبانی حوزه، امنای مالی از سراسر کشور به قم سفر کرده و در راستای دانش افزایی، تبادل نظر و بررسی مشکلات گردهم می آیند.

حسینی نژاد تصریح کرد: در گردهمایی امسال، کارگاه های تخصصی برگزار می شود و سخنرانی آیت الله اعرافی یکی از برنامه های این نشست است. 

وی در ادامه بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین و ائمه جمعه و جماعات برای رونق برنامه های حوزه در سراسر کشور تاکید کرد و گفت: حوزه های استانی مشکلات زیادی را تحمل می کنند و امیدواریم این مشکلات سریعتر رفع شود.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه افزود: کارگروهی برای اصلاح آئین نامه مالی معاملاتی تشکیل شده، زیرا این آئین نامه در برخی موارد، نیازمند تغییرات و افزایش اختیارات به مدیریت های استانی است.

حسینی نژاد در پایان خاطرنشان کرد: در بخش منابع انسانی، اقدامات خوبی صورت گرفته و در زمینه امور رفاهی کارکنان و رفع مشکلات نیروهای شرکتی پیگیری هایی شده است.

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha