جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عباسی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: ارتش و مردم سوریه با مقاومت و ایستادگی خود، رؤیای تروریست‌ها و حامیان آن‌ها را بر باد دادند و ثابت کردند که اندیشۀ سیاه تروریسم به دلیل آن که مورد نفرت ملت‌هاست و بنای نااستواری دارد، دیر یا زود محکوم به شکست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزارشد ضمن تبریک  پیروزی بزرگ مردم مقاوم سوریه در برابر تروریست ها ی تکفیری وداعش گفت:  آزادی حلب که با تلاش ارتش سوریه و هم‌ پیمانان آن به ‌ویژه مجاهدان جبهۀ مقاومت محقق شد نشان داد که ایستادگی و مقاومت ملت‌ها و اراده‌ها، نقش تعیین کننده و اصلی را در تحولات و عرصه‌های مختلف ایفا می‌کند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: ارتش و مردم سوریه با مقاومت و ایستادگی خود، رؤیای تروریست‌ها و حامیان آن‌ها را بر باد دادند و ثابت کردند که اندیشۀ  سیاه تروریسم به دلیل آن که مورد نفرت ملت‌هاست و بنای نااستواری دارد، دیر یا زود محکوم به شکست است.

وی افزود:  واضح و آشکار است که مقاومت عملاً خود را به‌عنوان الگویی برای تحقق اراده ملت‌ها و پیروزی بر تروریسم نشان داده است.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: همان‌گونه ‌که مقام معظم رهبری در دیدار با رهبران پیمان ملی عراق از نقش الحشدالشعبی به‌ عنوان بسیج مردمی و بخشی از بدنۀ جبهه مقاومت تمجید و بر ضرورت تقویت و حمایت از آن تأکید کردند، ترویج اندیشه مقاومت در برابر اندیشه تکفیری و تروریسم باید به‌عنوان دستورکار جدی، مورد توجه همگانی قرار بگیرد.

حجت الاسلام  والمسلمین عباسی اظهار کرد: این پیروزی، انتقام الهی از جنایتکارانی بود که سال‌ها در حق مردم سوریه ظلم و جنایت نمودند و اراده الهی انتقام خون هزاران شهید مظلوم را از آنها گرفت.

 مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان داشت: آزادی حلب محصول مقاومت مردم و نظامیان سوریه و پشتیبانی حقیقی مردم سوریه بوده وهیچ مذاکره ای در آزادی حلب نقشی نداشته است.

حجت الاسلام  والمسلمین عباسی بیان داشت: آزادی حلب موجب بالا رفتن روحیه نظامیان سوریه  و مردم این کشور و نیروهای حشد الشعبی و حامیان حقیقی استقلال سوریه گردیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha