پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تجلیل از  فرزندان ممتازین روحانیون قزوین

حوزه/ پنجمین همایش تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز تحصیلی روحانیون و طلاب حوزه علمیه قزوین، با حضور جمعی از مسئولین و خانواده های طلاب برگزارمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد توسلی نژاد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در قزوین به برگزاری پنجمین همایش تجلیل از فرزندان ممتاز روحانیون حوزه علمیه قزوین اشاره کرد و گفت: تجلیل از خانواده و فرزندان طلاب از جمله برنامه های فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه است که  خوشبختانه دارای اثرگذاری نیز بوده و از سال گذشته تا به امروز شاهد افزایش دو برابری جمعیت ممتازین خانواده های طلاب و روحانیون قزوین هستیم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در این همایش از150 نفر از فرزندان    روحانی و ممتاز تحصیلی تجلیل خواهد شد که این رقم نسبت به تعداد روحانیون استان، رقم بالایی است و امیدواریم که  روز به روز شاهد افزایش این تعداد باشیم.

وی افزود: مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین از زمان تأسیس تاکنون برنامه های مختلف فرهنگی ورزشی و تجلیل از همسران طلاب را برنامه ریزی و به مرحله اجرا در آورده است.

یادآوری می شود؛ پنجمین همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون استان قزوین به منظور تشویق و ارتقا ءسطح علمی آنان، روز پنج شنبه، دوم دی ماه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه قزوین و مدیریت حوزه علمیه استان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha