پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/حضرت آیت الله نوری همدانی تقویت و آمادگی های فکری،فرهنگی،اطلاعاتی و تجهیزاتی بسیج را ضروری برشمردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله  نوری همدانی امروز در دیدار سردار غیب پرور و هیئت همراه و جمعی از مسئولان بسیج که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به آیه « وَ إِذْ تَأَذَّنَ رَبُّكُمْ لَئِنْ شَكَرْتُمْ لَأَزِيدَنَّكُمْ وَ لَئِنْ كَفَرْتُمْ إِنَّ عَذابِي لَشَدِيدٌ » بیان کردند: در 73 جای قرآن به شکرگزاری نعمت های الهی تاکید گردیده که باید که این نعمت ها را شناخت و شکرگزاری نمود.
ایشان شکر نعمت های انقلاب را ضروری خواندند و گفتند: انقلاب از همه جهت برای ما نعمت است که اگر قدر آن را ندانسته و کفران نماییم، عذاب شدید پروردگار در انتظار خواهد بود.
این مرجع تقلید با اشاره به هویت کشی مسلمانان قبل از انقلاب خاطر نشان کردند: یکی از کارهای غرب قبل از انقلاب، فرهنگ کشی و هویت کشی بود، تا جایی که سیاست های کشورمان توسط غربی ها رقم می خورد.آنها فراماسونرها را تربیت کرده  و پست های کلیدی و مهم کشور را به آنان می دادند.
ایشان، نجات مردم از انحطاط و عقب ماندگی را یکی از آثار انقلاب برشمردند و اظهار داشتند: هر چه می توانیم باید عظمت انقلاب را به مردم معرفی نماییم؛ چرا که انقلاب از همه جهت برایمان نعمت بوده است.
حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنانشان در مورد نعمت بسیج گفتند: بسیج شجره طیبه ای است که امام(ره) غرس کرده و روز به روز آثار آن مشخص تر می شود.
ایشان تقویت آمادگی های فکری،فرهنگی،اطلاعاتی و تجهیزاتی بسیج را ضروری خوانده و افزود: سوابق بسیج بسیار بسیار عیان بوده و لازم است بسیج در حدی از قدرت باشد که دشمن از او احساس ترس کند.
معظم له  با اشاره به سخنان اخیر نخست وزیر انگلیس تاکید کردند: باید عملکرد دشمن را شناخته و با قدرت در مقابل دشمنان ایستاد.
ایشان در پایان ضمن تقدیر از زحمات سردار نقدی به عنوان خدمتگزاری خوب و مخلص عنوان نمودند: سردار غیب پرور فردی متعهد و انقلابی است که امیدوارم بسیج را به سطح بالاتری برساند.بنده نیز بسیجی بوده  و در خدمت شما هستم. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha