جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله فاضل لنکرانی-دیدار مسئولان آستان حضرت محمد هلال بن علی(ع)

حوزه/ رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، احیای بقاع متبرکه و حرم مطهر امامزادگان را از بزرگ ترین توفیقات الهی دانست و بر لزوم تقویت باورهای دینی و انقلابی در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، در دیدار با عوامل اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل با اشاره به این که احیای بقاع متبرکه و حرم مطهر امامزادگان امری بسیار ارزشمند و با اهمیت است، گفت: خدمت به امامزادگان و فرزندان ائمه معصومین علیهم السلام از بزرگ ترین توفیقات الهی است که نصیب برخی افراد می شود.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) تصریح کرد: تلاش شما خادمین برای احیای این مضجع شریف و نورانی در راستای تقویت مسائل دینی و انقلابی مردم و احیای باورهای دینی در جامعه است.

وی افزود: خادمین حرم مطهر امامزادگان باید به خود ببالند که در کنار کسب و کار و زندگی روزمره خود چنین توفیق بزرگی از جانب پروردگار شامل حالشان شده که در راه تقویت امور دینی خود و جامعه گام بر می دارند.

آیت الله فاضل لنکرانی، با اشاره به برگزاری مراسم جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع)، برگزاری محفل انس با قرآن در ماه نزول این کتاب آسمانی با جمعیت زیاد و نظم قابل قبول را کاری بسیار عالی و تاثیر گذار عنوان کرد.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) در پایان با اشاره به کرامات حضرت محمد هلال بن علی علیه السلام، ابراز امیدواری کرد که در آینده نیز شاهد کرامات و برکات این امامزاده عظیم الشأن در کشور و به ویژه شهرستان آران و بیدگل باشیم.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha