جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تشرف هنرمند ایتالیایی به اسلام

حوزه / یک هنرمند موسیقی ­دان ایتالیایی با حضور در حرم مطهر رضوی به دین مبین اسلام مشرف شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، مانوریتزبالتزولا که پس از آشنایی با مفاهیم دینی، کتاب های اسلامی و پژوهش درباره مکان های مقدس، در سفر به ایران تحت تأثیر معارف و آموزه های آسمانی اسلام قرار گرفت و این دین را به عنوان دین خود برگزید.

وی با تشرف به حرم رضوی و با اقرار شهادتین و انتخاب آگاهانه  مذهب تشیع در راه هدایت الهی قرار گرفت و مسیر جدید زندگی خود در مکتب علوی را پیدا کرد.

مانوریتزبالتزولا در حاشیه مراسم تشرف به دین اسلام و مذهب تشیع به خبرنگار ما گفت: من به وسیله راهنمایی های پدرم که مسلمان هم نیست به دین اسلام گرویدم، چرا که پدر از دین اسلام به عنوان دین مستقل و آزاد یاد می­کرد و می گفت در دین اسلام انسان ارتباط مستقیم با خداوند دارد.

وی افزود: با توجه به تحقیقاتی که در مورد دین اسلام داشتم، متوجه این مسئله شدم که دین اسلام یک دین کامل و آزاد است که هر کسی به دین مشرف شود در انجام فرایض الهی مختار است که در هر کجا، هر وقت و هر مکان که بخواهد می تواند ارتباط خودش را با خدای خودش برقرار کند، چرا که در ادیان دیگر باید در مکان های مشخص مثل کلیسا و معبد و... حضور پیدا کند تا با خدا ارتباط برقرار کند.

این  موسیقی دان تازه مسلمان که نام خود را رضا انتخاب کرده است، اظهار کرد: پذیرش اسلام از سوی انسان‌های آزاداندیش در صورت شناخت صحیح دین اسلام صورت می گیرد و به وسیله تفکر زمینه فکری و آمادگی روحی در قلب انسان فراهم می شود.

این موسیقی دان ایتالیایی تصریح کرد: کتاب قرآن کاملترین نسخه زندگی برای بشریت است و توجه به معانی آیات قرآن درون انسان را روشن می کند.

وی با اشاره به اینکه اجتماع مسلمانان در مناسبت های مختلف، اجتماع بسیار متحد و یکپارچه است، گفت: من تابستان سال جاری برای جمع آوری تحقیقات در مورد دین اسلام به حرم مطهر رضوی آمدم و جاذبه های بی نظیری را در این مکان نورانی مشاهده کردم که همین امر ذهنم را متوجه و علاقمند به دین اسلام و مذهب شیعه کرد.

این موسیقی دان ایتالیایی افزود: امروز که با اقرار شهادتین به دین اسلام و مذهب تشیع مشرف شدم درونم نورانی شده است و احساس  می کنم که بهار عمرم از امروز شروع شده است.

گفتنی است؛ محصولات فرهنگی شامل کتب و قرآن به زبان ایتالیایی به رسم یادبود از سوی مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به این تازه مسلمان اهدا شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha