چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ حوزه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمين نبوي با اشاره به فعاليت در فضاي مجازي و با بيان اينكه كار اصلي حوزه علميه تبليغ است، گفت: تبلیغ در فضای مجازی از ماموریت های امروز حوزه است.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمين نبوي، معاون تبليغ حوزه هاي علميه در نشستي با كارگروه مدرسه تخصصي تبليغ در مشهد، با اشاره به اينكه خروجي و نتيجه رشته تبليغ در بسياري از استان ها به طور كامل روشن است، اظهار كرد: يك مبلغ بايد به گونه اي عمل كند كه با اين كار در واقع مديريت و رهبري غيرسازماني عده اي را بر عهده بگيرد.
وي با بيان اينكه جايگاه علميت اين مسئله تبيين شده است، ابراز كرد: امروز رشته تبليغ در كنار رشته قضا، جاذبه بالاتر و متقاضي بيشتري دارد.
معاون تبليغ و آموزش های کاربردی حوزه هاي علميه افزود: بايد نسبت به عرصه تربيتي، نظري، مهارتي و ... در سرفصل هاي درسي مبلغان دقت كرد و بر اساس نتيجه بخشي و نيازسنجي و مقتضيات هر كدام، تدوين شود.
وي به اهميت و ضرورت مرور تفسير قرآن كريم براي مبلغان ديني اشاره و خاطر نشان كرد: اين موضوع در حال حاضر در مقطع سطح دو، 15 جزء، سطح سه، 15 جزء و در سطح 4 نيز به صورت تخصصي كار مي شود كه بركت هاي بسياري دارد.
حجت الاسلام و المسلمين نبوي با اشاره به فعاليت در فضاي مجازي و با بيان اينكه كار اصلي حوزه علميه تبليغ است، گفت: به طور مثال حتي كار در عرصه سياسي هم باید از منظر تبليغ و قرآن و روايت انجام شود.
وي به طرح سفيران هدايت نيز اشاره و عنوان كرد: آموزش هاي سفيران بر اساس عنوان يك كتاب و منحصر در يك كتاب خاص نيست، بلكه برنامه ريزي آن طبق علم و دانش مورد نياز مي باشد كه به همين علت كتاب هاي درسي و متون جديدي نوشته شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha