جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید فتاح مرتضوی

حوزه / حجت الاسلام مرتضوی گفت: خدمات آیت الله باریک بین پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم استان و همچنین نقش ایشان در محوریت مبارزین پیش از انقلاب، فراموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام  سید فتاح مرتضوی، ظهر امروز در دیدار با آیت الله هادی باریک بین برای این شخصیت انقلابی، آرزوی سلامتی کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین در این دیدار گفت: برخی از علمای قزوین و به ویژه آیت الله  باریک بین در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی، شکل گیری انقلاب و پس از پیروزی انقلاب، نقش بی بدیلی در برهه های مختلف داشتند و مردم قدردان این شخصیت ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: خدمات آیت الله باریک بین پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم استان و همچنین نقش ایشان در محوریت مبارزین پیش از انقلاب، فراموش شدنی نیست.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: انقلاب اسلامی ثمره خون شهدا، پایمردی ایثارگران و پیشتازی مبارزین و علما و پشتیبانی مردم است و این مجاهدت ها اکنون ایران اسلامی را در اوج اقتدار و کمال امنیت و آسایش قرار داده است.

آیت الله هادی باریک بین نیز ضمن قدردانی از خدمات ارزنده و تاثیرگذار نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام لشگری امام جمعه موقت قزوین و مسئوول سابق این نهاد را گرامی داشت



 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha