جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، گفت: آزادسازی حلب و سوریه ثمره خون شهدای حله بوده و إن‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک موصل نیز آزاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، امروز در مراسم بزرگداشت بانوان شهیده طریق الحسین، بانوان شهیده انفجار تروریستی حله را پیروان حقیقی راه اباعبدالله الحسین(ع) دانست و اظهار داشت: برگزاری با شکوه اربعین حسینی بر یزیدیان زمان گران آمد و از آتش خشم خود، درصدد برآمدند با جنایتی هولناک از زائران اباعبدالله الحسین(ع) انتقام گیرند.

امام جمعه اهواز، در ادامه افزود: اگرچه گروه‌های تروریستی، خانواده‌های بسیاری از خوزستان را داغدار کردند، اما دشمنان بدانند که خون شهدای حله آتشی بر جان تکفیریان زمان می‌شود که همچون سیل بنیان‌کنی بر پیکره آنها فرود خواهد آمد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: دشمنان بدانند که سال آینده با حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین، پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام، وهابیت، داعش و اربابانشان آمریکا و اسرائیل می‌دهیم.

آیت‌الله موسوی جزایری، با تأکید بر اینکه هیچ‌گاه خواب خوشی برای دشمنانمان باقی نمی‌گذاریم، اظهارداشت: ما همواره با دوستداران اهل‌بیت(ع) در صلح و سازش هستیم، اما با خدای خود و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) عهد می‌بندیم که هیچ‌گاه خواب خوشی برای دشمنانمان نگذاریم و تا آخرین قطره خونمان جنگیده و در این راه ثابت‌قدم می‌مانیم.

وی خطاب به دشمنان و گروه‌های تکفیری گفت: به کدامین گناه زائران اباعبدالله الحسین(ع) را به شهادت رساندید، آنان به‌گونه‌ای شهید شدند که چیزی از اجزای بدن آنها باقی نماند؛ پس مطمئن باشید، هم انتقام خون آنها را از شما خواهیم گرفت و هم سال آینده با حضور گسترده‌تری در راهپیمایی اربعین حضور خواهیم یافت.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در پایان آزادسازی حلب را یکی از عکس‌العمل‌های جبهه مقاومت اسلامی در برابر حادثه تروریستی حله عنوان کرد و افزود: آزادسازی حلب و سوریه ثمره خون این شهدا بوده و إن‌شاءالله در آینده‌ای نزدیک موصل را نیز آزاد می‌کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha