سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
محسن رضایی

حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، خودباوری و اتکای به نفس را دو عامل موفقیت جوانان برشمرد و تصریح کرد: اگر امروز در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم، باید جوانان این مرز و بوم، همچون دوران دفاع مقدس در جهاد شرکت کرده و از کیان اقتصادی کشور دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، امروز در نخستین سالگرد شهادت محمدرضا علیخانی، از مدافعان حرم شهرستان باغملک، در جمع روحانیون، طلاب و اقشار مختلف مردم، انقلاب اسلامی را محصول عبور از سختی‌ها دانست و اظهارداشت: امروز ما در نقطه تاریخی به سر می‌بریم که لازم است با همه توان در راستای پیشبرد اهداف متعالی نظام اسلامی ایران تلاش کرد.

وی، خودباوری و اتکای به نفس را دو عامل موفقیت جوانان برشمرد و تصریح کرد: اگر امروز در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم، باید جوانان این مرز و بوم، همچون دوران دفاع مقدس در جهاد شرکت کرده و از کیان اقتصادی کشور دفاع کنند.

 رضایی، با اشاره به نقش دولت در حمایت از جوانان برای رفع معضل بیکاری، گفت: لازم است تدابیری اندیشیده شود تا از متفکران جوان ایرانی در راستای ارتقاء بهره‌وری کشور استفاده نمود و بدین ترتیب اشتغال‌زایی نمود و این وظیفه دولت است که باید در این مسیر از جوانان حمایت کند.

*رمز پیشرفت کشور توجه به اقتصاد مقاومتی است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، توجه به اقتصاد مقاومتی را رمز پیشرفت کشور عنوان کرد و افزود: همان‌طوری که جوانان این مملکت در عرصه‌های بسیار سخت و پیچیده نظامی، موفق به تولید مدرن‌ترین تجهیزات دفاعی شدند، در عرصه اقتصادی نیز می‌توانند ابتکار عمل را در دست گرفته و بازارهای جهانی را به دست گیرند.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد کشور را باید به دست جوانان انقلابی سپرد، اظهارداشت: پیاده‌سازی اقتصاد مقاومتی تنها بر عهده جوانان انقلابی بوده و دولت باید یک‌بار هم که شده اقتصاد را به افراد انقلابی دهند تا اقتصاد کشور شکوفا شود.

*با مدیریت جهادی بر مشکلات فائق آییم

رضایی، همچنین در جمع جوانان ایذه اظهارداشت: مسئولان باید با عزمی راسخ و مدیریت جهادی سرمایه‌های مردمی را به جریان انداخته و بر مشکلات کشور فائق آیند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به اظهارنظر یکی از مسئولان، مبنی بر بالا رفتن نرخ رشد، گفت: اگرچه ما از شنیدن این خبر خوشحال می‌شویم، اما این درصدها چقدر واقعی است؟ که اگر واقعی بود چرا تا شش ماه گذشته بیکاری جوانان این مملکت کاهش نیافت، پس نباید فریب اعداد و ارقام و آمارهای این‌گونه را خورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha