پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد توسلی نژاد- تجلیل از فرزندان ممتاز روحانیون قزوین

حوزه/ حجت الاسلام توسلی نژاد با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی و کانون خانواده، گفت: دشمنان با سرمایه گذاری فراوان درصدد ضربه زدن و فروپاشی نهاد خانواده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد توسلی نژاد، امروز در پنجمین همایش تجلیل از همسران و فرزندان طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین که  در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزارشد، گفت: طلاب و روحانیون، سربازان امام زمان (عج) محسوب می شوند و خدمت رسانی به این عزیزان مایه افتخار مجموعه مرکز خدمات حوزه می باشد.

مدیرمرکز خدمات حوزه علمیه قزوین به  نقش تاثیرگذار مادران و همسران طلاب در موفقيت آنان اشاره و اظهار کرد: موفقیت روحانیون در عرصه های علمی، تبلیغی فرهنگی و ... مرهون حمایت های خانواده آنان است.

وی ادامه داد:  کانون خانواده، اولین و بهترین مدرسه رشد و کمال و شخصیت سازی است و اگر والدین افراد مدیر، مسئول و کارآمدی باشند، به طور قطع، محیط خانواده نیز سالم و آماده تعالی و رشد برای کودکان خواهد شد؛ ولی اگر مسئول خانواده، مسئولیت پذیر و مقید نباشد، امید زیادی به تربیت صحیح و اسلامی فرزندان نیست.

حجت الاسلام توسلی نژاد با اشاره به جنگ نرم دشمنان علیه جمهوری اسلامی و کانون خانواده، خاطرنشان کرد: دشمنان با سرمایه گذاری فراوان درصدد ضربه زدن به نهاد خانواده هستند، لذا روحانیون باید با بصیرت افزایی، توطئه ها را خنثی کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی برای فرزندان طلاب و روحانیون، برگزاری کلاس های مشاوره خانواده و سبک زندگی اسلامی و تجلیل از فرزندان ممتاز روحانیون بخشی از فعالیت های این مرکز می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha